آغاز پیش فروش واحدهای تجاری مجتمع سیتی سنتر اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از سرمایه گذاران مجتمع عظیم تجاری، تفریحی پیش فروش واحدهای تجاری این مجتمع از امروز ۱۸خرداد ۹۸ در محل دفتر فروش واقع در بلوار امیراد روبروی مجتمع مسکن مهر بعثت اوز آغاز شد.

ابراهیم جام گوهری مدیر عامل شرکت توسعه و عمران هرم قشم افزود: در مرحله اول پیش فروش واحدهای تجاری و در هنگام ثبت نام ۳۰ درصد مبلغ واحد تجاری نقد دریافت و ۷۰ درصد بقیه در ۴۸ ماه قسط بندی خواهد شد.

وی افزود: این مجتمع در منطقه جنوب فارس کم نظیر بوده و شامل مجموعه تجاری و تفریحی می باشد که با مشارکت شهرداری، اینجانب و فهد زارع مدیرعامل شرکت المتین دبی با ۱۲ هزار مترمربع زیربنا در ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع زمین در بهترین نقطه شهر اوز ساخته می شود.

فهد زارع نیز اظهار داشت: این مجتمع در ۲ طبقه و ۲ همکف با بزرگ ترین هایپرمارکت استان فارس و مجهز به سینما، تالار کنفرانس، رستوران، تالارهای ورزشی، اتاق های مادر و کودک، پدر کودک، پله برقی، آسانسور که دارای ۲۳۰ واحد تجاری که بزرگ ترین آنها ۱۰۰ مترمربع به بالا و کوچک ترین آنها ۱۴ مترمربع است.

جام گوهری در پایان افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام واحدهای تجاری به دفتر شرکت مراجعه و یا با تلفن ۰۷۱۵۲۵۱۶۳۴۲تماس حاصل فرمایید.


1 دیدگاه

  1. مکان. مناسب. ستی. سنتر. اوز

    موقعیت بسیار خوبی. دارد. کسانیکه. اامکان خریر واحدهای. تجاری. این. مجموعه. را داشته باشند. اینده. خوبی. دارد چون. دراینده محل. رفت. وامد. اوزیها. وروستاهای. اطراف. وبلوک. میشود برای. اینده. نگری. بسیار خوب. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد