اوز میزبان دومین دوره مربیگری فوتسال بانوان سطح یک ایران

*اوز میزبان دومین دوره مربیگری فوتسال بانوان سطح یک ایران*
با پیگیری های کمیته آموزش هیات فوتبال اوز یکدوره کلاس مربیگری فوتسال بانوان سطح یک استان به میزبانی اوزبه هدف ارتقای سطح دانش مربیان فوتسال بانوان درحال برگزاری است .
عارف حاجی پور عضو کمیته آموزش هیات فوتبال اوز در گفتگو با نشریه پسین اوز گفت ، این دوره کلاس مربیگری زیر نظر پروانه کران خسروی مدرس فدراسیون فوتبال کشور برگزار می شود که طی آن شرکت کنندگان با آخرین قوانین و مقررات مربیگری فوتسال را فراخواهند گرفت ،وی یادآورشد در پایان این دوره از کلاس آموزش مربیگری از شرکت کنندگان آزمون کتبی و عملی به عمل خواهد آمد پذیرفته شدگان کارت شرکت در کلاس مربیگری فوتسال سطح یک کشور را دریافت خواهند کرد ، عارف حاجی پور در پایان از پیگیری های محمدشمسی مسئول کمیته آموزش و مهراد پیشداد رئیس هیات فوتبال اوز و اداره ورزش و جوانان در همکاری با برگزاری این کلاس مربیگری سطح یک ایران در شهر اوز تشکر و قدردانی نمود.
سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز در مراسم افتتاحیه این کلاس آموزشی ضمن تشریح فعالیت ها وتوانمندی های بانوان در ورزش بخش اوز گفت ورزش بانوان در سطح بخش اوز به مراتب به نسبت ورزش بانوان از سایر شهرستانها فراتر است .
مهرداد پیشداد رئیس هیات فوتبال بخش اوز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کلاس مربیگری از شرکت کنندکان خواست به دو اصل دانش و اخلاق در ورزش توجه داشته باشند.
در این کلاس آموزشی ۲۰ بانوی علاقمند به فراگیری دانش مربیگری ازشهرهای اوز ، لار، شیراز، بوشهر،قیروکارزین، خنج ، مرودشت ، فیروزآبادو بندرلنگه حضور دارند که به فراگیری آموزش های مربیگری خواهند پرداخت .
گفتنی است این کلاس آموزشی بصورت فشرده از تاریخ ۹۸/۶/۲۵ الی ۹۸/۶/۲۹ به مدت ۴ روز بصورت کلاس های تئوری در مهمانسرای اداره ورزش و جوانان اوز خیریه حاج محمداسماعیل نظری و کلاس های عملی در سالن میراحمدی اوز برگزار خواهدشد.


1 دیدگاه

  1. بسیار عالی است مخصوصا اینکه در تابلوها به استقبال شهرستان اوز هم رفته اید موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد