اولین جلسه شورای شهرستان اوز تشکیل شد

به گزارش پسین اوز، اولین جلسه شورای شهرستان اوز در روز سه شنبه مورخه ۸ بهمن ۹۸در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

ابتدا جعفر راستگو رئیس شورای شهرستان ضمن تشکر از حضور اعضای شهرستان و اصحاب رسانه عنوان داشت: ما می خواهیم از مشورت دوستان که بر مسائل شهر اشراف دارند استفاده و کمک بگیریم همچنین سعی می کنیم که وظایف مان را طبق مقررات انجام دهیم. کاری که شورای شهرستان می تواند انجام دهد هماهنگی و نظارت است. بزرگ ترین نقشی که شورای شهرستان می تواند انجام دهد ارتباط با شورا های فرادست است که می تواند صدای رسای مردم و شوراهای منطقه باشد و با شورای های فرادست خودمان ارتباط برقرار کنیم.   

محمود محبی از اعضای شورای شهرستان نیز گفت: یکی از بحث های مهم ارتباط تنگاتنگ با روستاها است و لازم است و از پتانسیل های روستاها استفاده کنیم وی پشنهاد کرد جلساتی نیز در روستاها برگزار شود.

امینی یکی دیگر از اعضای شورای شهرستان نیز گفت: بهتر است که ارتباط خود را با روستاها بیشتر و در آنجا نیز حضور داشته باشیم.

طاعتی دیگر عضو شورای شهرستان اظهار داشت: می طلبد که ارتباط شورای شهرستان را  با شوراها و مسئولین و روستاها بیشتر کنیم. وی همچنین در مورد انتصاب مسئول بنیاد مسکن که باید سعی شود یک فرد بومی معرفی گردد تا بیشتر بر روستاها آشنایی داشته باشد. طاعتی افزود: اداره بنیاد و مسکن به زودی در شهرستان اوز مستقر خواهد شد و همچنین از مسئولین درخواست کنیم که زیر ساخت های که احتیاج به سرمایه های کلان دارد و وظیفه دولت است را با پیگیری جدی انجام دهیم.

در ادامه راستگو دستور جلسه را عنوان کرد و گفت:  ۱- بازدید از شوراهای منطقه: که یک بازدید از شوراهای منطقه داشته تا آنان نیز مسائل و مشکلات شان را ارائه و  ما پیگیر آن باشیم.

۲-انتخاب کمیسیون های مختلف: ۱- کمیسیون عمران که با مسئولیت جعفر راستگو، کمیسیون حقوقی: با مسئولیت محمود محبی، کمیسیون اجتماعی و فرهنگی: با مسئولیت امینی و کمیسیون بهداشت: با مسئولیت طاعتی و تشکیل کمیسیون بانوان نیز یکی از دیگر کمیسیون ها بود که در جلسه بعدی شورای اداری راه اندازی خواهد شد.

عبدالعزیز خضری نیز در این جلسه به عنوان اصحاب رسانه بیان داشت: در ابتدای کار شورای شهرستان اگر روی کارهای کلان کار شود بهتر است و لازم است شورای شهرستان در گام اول به عنوان یک ارگان هم طراز با فرمانداری پیش رود. همچنین چون نقش بانوان در منطقه فراگیر است لازم است کمیسیون بانوان تشکیل شود.

حمیرا نامدار از نشریه پسین اوز نیز گفت: امیدواریم که رسانه ها و مسئولین با هم بتوانند یک پل ارتباطی با مردم باشند و نقش بانوان در منطقه چشمگیر است و تشکیل کمیسیونی برای بانوان ضروری است.

در این جلسه جعفر راستگو، محمود محبی، محمد امینی، بهروز طاعتی و یعقوب ارتشدار اعضای شورای شهرستان اوز و عبدالعزیز خضری، حمیرا نامدار و مریم سمیعی از نشریات پیام دانش و پسین اوز حضور داشتند.  


1 دیدگاه

  1. کاسب. شاغل در اوز

    شورای. شهر. اوز باید. برای. استقرار. ادارات. مورد. نیاز. مرکز شهرستان. با. فرمانداری. همکاری. نمایند. الان. برای. تاسیس. ادارات. جدید. با. مشکل. وکمبود. جا. ومکان. مواجه. هستیم. که. شورای شهر. اوز. همراه. با. معتمدین. شهر. باید. همکاری. وپیگیری. واقدام. نکایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد