برنامه ریزی برای مهار کرونا در کهنه

به گزارش پسین اوز و به نقل از بخشدار مرکزی شهرستان اوز، نشست بررسی بیماری کووید۱۹ در مرکز خدمات جامع سلامت روستای کهنه مرکز دهستان اوز بخش مرکزی با حضور بخشدار، اعضاء شورا و معتمدان روستای کهنه برگزار شد و مقرر گردید پایگاه سلامت در ورودی روستا همچنان ادامه یافته و در زمینه تب سنجی و تذکر رعایت موارد بهداشتی از جمله توزیع دستکش و ماسک به مردم فعال باشند.

سینا آقایاری بخشدار مرکزی افزود: به دلیل وجود افراد مبتلا به کرونا ویروس و افزایش این بیماری در این روستا سعی شده است با رعایت پروتکل بهداشتی و نظارت و کنترل مستمر برخانواده های مبتلا و تاکید بر قرنطینه خانگی برای مدت ۲ هفته آن هم به دلیل ناقل بودن افراد مبتلا و در صورت عدم رعایت قرنطینه خانگی و عدم توجه به تذکرات مسئولان با افراد خاطی برخورد قانونی شده و در صورت لزوم به نقاهتگاه اعزام خواهند شد.

بخشدار اضافه کرد که: سعی خواهد شد از گسترش بیماری کووید ۱۹ و سرایت آن به افراد و سایر مکان ها و بویژه در روستاهای کهنه و شهرک توحید جلوگیری گردد. آقایاری در پایان از فرهنگ سازی و آموزش های لازم برای سلامت آحاد مردم در بخش مرکزی شهرستان اوز یادکرد و گفت: به کمک مردم، خیران و مسئولان کرونا را شکست خواهیم داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد