تبریک اعضای شورای اداری به شهردار جدید اوز

به گزارش پسین اوز صبح امروز اعضای شورای اداری اوز به اتفاق بخشدار با حضور در دفتر کار شهردار جدید، انتصاب وی را تبریک گفتند.

در این آئین که روسای: شورای اسلامی شهر، آبفا، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارائی، ورزش و جوانان، مخابرات، آموزش و پرورش، برق، اتاق اصناف، بیمارستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و همکاران نشریات پسین و پیام اوز حضور داشتند.

محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز گفت: مسئولان به خاطر حل و فصل کار مردم مشغول هستند. بنابراین باید ارباب رجوع را نعمت بدانند و سعی در حل مشکل کنند.

مسعود کراماتی از حضار سپاسگزاری کرد و پیشنهاد کرد که مسئولان ادارات حداقل ماهی یک بار گرد هم آمده و مشکلات مشترک را بررسی کنند. وی از مسئولان ادارات و اصحاب رسانه تشکر کرد.

 فریبا صالحی رئیس شورای اسلامی از قدردانی مردم و مسئولان به خاطر انتخاب شهردار سپاسگزاری کرد و گفت: طبق مقررات از ممهور نمودن اوراق شخصی معذوریم و مهر شورا فقط برای نامه های ادارای است. در ادامه رضائی، حسینی، هاشمی، معصوم نژاد، دری، رضوی، عطوفت، عباسی، علمدار، فرجام، مرادپور، خضری و احمدی به ترتیب مسئولان آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخابرات، دارائی، پسین و پیام ضمن تبریک به شهردار جدید برای وی آرزوی موفقیت کرده و از خادمپور نیز به نیکی یاد شد.

 نوید خادمپور شهردار سابق از همکاری مسئولان در زمان تصدی خود سپاسگزاری کرد و برای مهندس کراماتی آرزوی موفقیت نمود. جلسه که در ساعت ۹ آغاز شده بود در ساعت ۱۰ پایان یافت.  


1 دیدگاه

  1. همشهري دلسوز

    اقدام بخشدار محترم و مدیران سایر ادارت اوز  و شهردار محترم سابق جهت دیدار و ملاقات با شهردار منتخب و محترم اوز باید ارج گذاشت .امید است این دیدار مدیران با شهردار اوز موجب پیشرفت و توسعه و سازندگی وهمدلی مابین مردم و مسولان شهری گردد. جای دارد از بانی این اقدام خداپسندانه تشکر و قدردانی نمود به امید سلامتی و موفقیت مسولان و مردم  آرزو بدل اوز برای ارتقای شهر اوزاقدام بخشدار محترم و مدیران سایر ادارت اوز  و شهردار محترم سابق جهت دیدار و ملاقات با شهردار منتخب و محترم اوز باید ارج گذاشت .امید است این دیدار مدیران با شهردار اوز موجب پیشرفت و توسعه و سازندگی وهمدلی مابین مردم و مسولان شهری گردد. جای دارد از بانی این اقدام خداپسندانه تشکر و قدردانی نمود به امید سلامتی و موفقیت مسولان و مردم  آرزو بدل اوز برای ارتقای شهر اوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد