تجلیل ازهمایش خیرین سلامت شهرستان های لارستان و خنج

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان صبح روز دوشنبه ۲۰اسفند ماه ۹۷ سومین همایش سپاس از خیرین سلامت در محل سالن همایش های جهانگردی با حضور دکتر غنیان وزرات و مقامات عالی شهرستان و دانشکده برگزارشد.

در این همایش دکتر کریمی ضمن خوش آمد گویی به تمامی حضاردر این آیین گفت: خیرین عرصه سلامت در کل کشور به عنوان بازوی توانمند دولت محسوب می شوند و در منطقه نیز به عنوان موتور محرک دستگاه های اجرایی عمل می نمایند به عنوان مثال خیرین منطقه لارستان و خنج با ساخت بناهای درمانی دانشکده علوم پزشکی را در مسیر تامین نیرو و جذب اعتبارات دولتی، قرارمی دهند تا مردم منطقه از آسایش و رفاه بیشتری در زمینه سلامت و درمان قرارگیرند.

در ادامه حجت لاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم با حضور در جایگاه ضمن قدردانی از زحمات خیرین منطقه از مسئولین خواست تا به نحو شایسته از پتانسیل موجود در شهرستان که همان خیرین می باشند استفاده نمایند و مسیر را برای ورود خیرین آسان نمایند و موانع  اداری پیش روی خیرین را با همکاری  ومودت دستگاههای مختلف اجرایی برطرف نمایند تا  در مسیر خدمت رسانی به مردم وقفه ای ایجاد نشود.

 در ادامه جلیل حسنی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان اذعان داشت شهرت و آوازه خیرین لارستانی در کل کشور پیچده و با ورود به شهرستان نیز می توان این حقیقت را به چشم دید و به هر گوشه ای از شهرستان که نگاه می کنید آثار خیرین در تمامی حوزه ها درمانی، آموزشی ، فرهنگی، تفریحی می توان دید که این خود از امتیازات منطقه می باشد که خیرین با تعاملی که بین خود و ادارات به وجود آورده اند در راستای پیشرفت و تعالی شهرستان در زمینه های مختلف فعالیت می نمایند.

 در ادامه این همایش غنیان معاون هماهنگی امور استان های با ابراز خرسندی از حضور در منطقه لارستان را به عنوان نگینی درخشان در زمینه مشارکت خیرین در کشور معرفی  نمود وگفت: منطقه لارستان بزرگ دارای خیرین با منش و طبع بلند با سخاوت می باشد که تمام قد در زمینه پیشرفت شهرستان خود تلاش می نمایند. و امید است که با همکاری دولت و مقامات اداری شهرستان این تعامل حفظ شود.

مظفری مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از دکتر جعفرپور در آیین تجلیل از خیرین نیک اندیش لارستان بزرگ گفت: از خدمات بی شائبه خیرین قدر دانی و گفت امیداوریم با مشارکت و همدلی بین مسئولین دانشکده علوم پزشکی و خیرین لارستان شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه سلامت منطقه باشیم.

در ادامه این مراسم منصور محتاجی رئیس هیئت مدیره مجمع سلامت لارستان گفت: خیرین مسئولیت خود را تمام و کمال در زمینه ارتقای سطح سلامت  منطقه انجام داده و اکنون نوبت مسئولین می باشد که در این مسیر تلاش های بیشتری را انجام دهند.

وی در ادامه نوید ساخت پروژهای مخزن، سالن مطالعات و کتابخانه توسط نیک اندیش لارستانی حاج محمود نراقی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان را به مردم و مسئولین داد.

 در پایان این مراسم از ۲۸ خیر برگزیده و ۱۴۰خیرفعال در عرصه سلامت  با اهدای لوح یادبود تجلیل شد. لازم به ذکر است در این همایش از آقایان عبدالحمید امیدوار و یوسف راهپیما دو خیر اوز در عرصه سلامت و بهداشت و ساخت بیمارستان تقدیر شد.  


1 دیدگاه

  1. اوزی. از شیرلز

    با سپاس. از. اقایان. امیدوار. واقای. یوسف. راهپیما. که. با. ساخت. بیمارستان. قدیم. وجدید. اوز. باعث. افتخار. شهرمان اوز. هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد