تجلیل از همیاران برق در اوز

به گزارش پسین اوز، بامداد روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ با حضور بخشدار، روسای: شورای اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، اداره برق، کارشناس اداره برق و مدیرمسئول پسین اوز از همیاران برق در مجتمع فرهنگی و آموزشی آفرینش تجلیل شد.

در این آئین ابتدا گروه سرود مجتمع، سرود معلم را اجرا و رئیس اداره آموزش و پرورش اوز ضمن تبریک به معلمان گفت: آموزش و پرورش یک نهاد مصرفی نیست چون هزینه کردن در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری است. محمدرضا رضایی افزود: آموزش و پرورش تولید کننده ثروت کشور محسوب می شود.

وی محور توسعه پایدار هر کشوری را آموزش و پرورش آن کشور دانست. رضائی با بیان این که مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه تا پایان اردیبهشت ۹۸ دائر است گفت: به یاری خدا ما امسال در آموزش و پرورش سال موفقی را پشت سرگذاشته ایم.

بخشدار اوز، نیز روز معلم تبریک گفت و اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که ماه برکت و عبادت است نیز به همه مردم بویژه فرهنگیان و دانش آموزان مجتمع آفرینش تبریک می گویم. محمدحسین آتش فراز با اشاره به مخترع برق به اهمیت و ارزش این انرژی پرداخت و گفت:ما باید قدر این انرژی را دانسته و اطلاعات مربوط به آن را بدانیم. بخشدار در پایان از اقدامات اداره برق و همیاران دانش آموز در مجتمع آفرینش و سایر مدارس قدردانی کرد.

رئیس اداره برق ناحیه اوز، طرح همیاران برق در مدارس را برای حضار تشریح کرد و گفت: سال گذشته با حضور در مدارس و توزیع فرم ها قول داده بودیم چنانچه دانش آموزان بتوانند در خانواده مصرف برق خود را طی یک سال نسبت به سال قبل ۱۰ درصد کمتر نمایند شامل جایزه و تقدیر در مرکز شهرستان خواهند شد.

مهندس محمدرضا عباسی افزود: ۴۶ نفر از دانش آموزان در شهر اوز توانسته اند به عنوان همیاران برق انتخاب شوند که دانش آموزان مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش ۶ نفر این مقام را کسب کردند. رئیس اداره برق ضمن برشمردن نکات ایمنی توصیه کرد که در هنگام خرید وسائل برفی به برچسب انرژی توجه داشته باشید که به صورت (ABC) مشخص شده و اخیر (A)2 مثبت و ۳ مثبت نیز وجود دارد.

سپس به ۶ نفر دانش آموز همیاران برق و ۴ نفر از دانش آموزان و ۲ نفر از اولیاء و معلمان که در تالار پاسخ صحیح مطرح شده در مورد برق داده بودند جوایزی اهداء شد و اظهار امیدواری گردید که سال آینده همیاران برق به عدد ۴ رقمی برسد. در این آئین مدیر مسئول پسین اوز، از انتخاب محمدرضا رضائی رئیس آموزش و پرورش اوز به عنوان مدرس پیشکسوت برتر که مرکز جامع علمی و کاربردی استان فارس خبر داد و همه به وی تبریک گفتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد