تست کوتاه روانشناسی برای تعیین شخصیت شما

به گزارش اول فارس تست های شخصیتی براساس تصاویر در علم روانشاسی کاربرد زیادی دارند. در اینجا تصویر ۴ قفل به رنگ های مختلف به شما نشان داده شده است. هر کدام از رنگ هائی که شما انتخاب می کنید براساس یک سری مطالعات ویژگی های شخصیتی خاصی را به همراه دارد.

حالا شما کدام تصویر را انتخاب کردید؟

بعد از اطمنیان از انتخاب تصویر به مطالب زیر توجه کنید:

قفل شماره ۱: شما را فردی با شخصیت و قوی نشان می دهد که دستور دادن به دیگران را دوست دارید و اصولا علاقمند هستید که همه رویدادها و اتفاقات زندگی براساس خواسته و میل شما باشد.

قفل شماره ۲: شما را فردی الهام بخش نشان می دهد و بسیار منظم و مقرراتی هسیتد که دیگران بخاطر نظمتان شما را تحسین می کنند. البته بعضی وقت ها عصبانی می شوید که به نظر می رسد با ورزش منظم بتوانید تمرکز خویش را تقویت کنید.

قفل شماره ۳: این تصویر شما را فردی تحلیلگر، مسئولیت پذیر، دقیق و بسیار منظم نشان می دهد. پیوسته تلاش دارید به موفقیت برسید. البته در طول اجرای فعالیت ها به خودتان بسیار فشار وارد می کنید.

قفل شماره ۴: این تصویر شما را فردی متفاوت نشان می دهد. در جهان درونی خود پیوسته به دنبال یک پناهگاه قوی هستید و ممکن است اطرافیان شما را درک نکنند ولی دارای شهود و غریزه باور نکردنی هستید.


1 دیدگاه

  1. قفل بنفش جای کلید بنفش هست
    فردی متفاوت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد