تقدیر و تشکر عضو شورای سرپرستی از مردم و مسئولان

به گزارش پسین اوز، جعفر راستگو عضو شورای سرپرستی پسین اوز و سخنگوی شورای اسلامی استان طی بیانیه ای از همکاری و فعالیت مردم و مسئولان در ارتقاء بخش اوز قدردانی کرد.

به نام خدا

 دهم مهر  ٩٨ گرامى باد

خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق عنایت فرمود تا مقطعی از عمر  خویش را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به مردم شریف و بزرگوار خطه فرهنگی جنوب سپری نمایم.

مایه مسرت است که در راه خدمت به مردم فهیم ایران از هیچ کوششی دریغ نکرده و  قدردان زحمات تلاشگران در همه عرصه ها باشم.

با ادب و احترام، مراتب سپاس فراوان خود را از تمام عزیزانی که از سالیان پیش در راه ارتقاء فعال بوده واکنون نیز همراه بوده وهستند اعلام می دارم که تلاش و کوشش فراوان کردند تا اتفاقی میمون و مبارک در جهت محرومیت زدایی و ارتقا و توسعه منطقه،  سهم اوز و لارستان شود.

عزیزانی که در  نهایت  صداقت و یکرنگی پا پیش گذاشتند و آنچه به دست آمد نتیجه مدیریت مسئولین و تعهد، کارآمدی، لیاقت، شایستگی‌‌ها و تجارب برجسته همراهان بود. سپاسگزارم از  تمامی مردم شهر لار ، بخش اوز و کلیه بخشهای لارستان که با رفتار مدبرانه خود این  آزمون  را سپری کردند و یک بار دیگر اتحاد و همدلی لارستان بزرگ را نشان داده و الگو بودن این خطه  را به رخ کشیدند.

به نوبه خود از مجموعه مسئولین محترم، روحانیت معزز منطقه که منادیان وحدت میباشند و مردم شریف منطقه تقدیر و تشکر مینمایم و یاد آور این نکته میشوم که پیوند فرهنگی خطه جنوب ناگسستنی است . شهرستان شدن اوز را تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت سبحان،برای همگی سعادت و سربلندی مسئلت دارم.

با تشکر جعفر راستگو- نماینده شورای شهرستان لارستان در فارس وسخنگوى شورا در استان فارس و عضو شورای اسلامی شهراوز


1 دیدگاه

  1. همشهر اوزی آینده نگر

     لامرد حدود ۱۵ سال و گراش حدود ۸ الی ۱۰ سال قبل ارتقا یافت و اکنون لامرد بموازات لار مدعی مرکز استان میباشد
    اما در اوز میبایست ۴۰ الی ۵۰ سال قبل ارتقا میافت و باید پرسید چه کسانی مسول این عقب ماندگی میباشند. شاید اگر شرایط چهل الی پنجاه  سال قبل بود اکنون اور بسیار پیشرفته تر بود و میتوانست اکنون مانند لامرد و لار مدعی مرکز استان  باشد. به هر حال زمان سپری شد و اکنون مردم اوز در مرحله ای قرار گرفته اند که میتوانست در چهل الی پنجاه سال قبل اتفاق بیفتد‌.افسوس که زمان زیادی مردم اوز از دست داده اند و اکنون مردم اوز دیگر هیچ عذر و بهانه ای ندارند و باید با کار و تلاش و فعالیت و تشکیل اتاقهای فکر و هم نشینی و همفکری اقداماتی که پس از اعلام ارتقای اوز لازم است به سرانجام برساند پیشنهاد میشود دیگر دور و بر برنامه کتابخوانی و سایرکارهای فرهنگی  نروید هرچی در این چند سال مطالعه کتابخوانی داشته اند اکنون به مرحله اجرا گذاشتن مطالعات انجام‌شده میباشد. زمانی حدود چهل سال قبل اموزش و پرورش اوز بیش از ۶۰ دبیر و معلم بومی داشت که متاسفانه چهل سال قبل اخراج شدندو ضربه سنگینی به دبیران و معلمان بومی اوز وارد شد .این در حالی بود که در آن دوران   تعداد پذیرفته شدگان دانشگاه بیشتر از حال حاضر بودند ولی افسوس که همه اینها گذشت . اکنون جوانان و مسولان باید  بفکر ساخت آسمانخراش مترو و قطار وکارگاههای تولید صنعتی و اشتغال جوانان باشیم و جوانان و خوانندگان سایتهای خبری اوز و منطقه بجای تعریف و تمجید و احسنت گفتن در کنار کامنتها لازم است هر گونه کمبود و نیاز و مشکلی در سطح شهر وجود دارد در کنار کامنتها مطرح کنند که  میتواند راهگشا و کمک فکری برای مسولان باشد و نقش جوانان در همکاری و شرکت در جلسات تصمیم گیری بیشتر باشد تا احساس وظیفه بیشتری در انها ایجاد شود و بتوانند ادارات و موسسات اوز را در دست بگیرند. البته بخشی از مطالب مترو و اسمانخراش برای لبحند نشاندن بر روی لبان خوانندگان‌ محترم همشهری میباشد البته اشکالی ندارد هرکاری که مطرح شود شاید نیاز به زمان زیادی برای انجام بررسی و مطالعات داشته باشد
    دوباره تکرار میکنم کامنتهای مردم باید بصورت پیشنهاد و حتی همراه با ارایه راه حل باشد  کامنتها در انتهای خبرها بنویسد تا راهگشای مسولین برای اجرا و درخواست تامین بودجه از دولت. باشد. مردم نباید بی تفاوت باشند و جوانان تلاش و پیگیری کنند که ادارات اوز توسط جوانان بومی اوز اداره شود و این افراد اینده سازان شهر و استان و مقامهای بالاتر کشوری میتوانند باشند  در ادارات اوز از همه رده های شغلی چه تحصیل کرده و چه افراد با مدارک کمتر لازم است حضور چشمگیر داشته باشند و مشغول بکار شوند اکنون دیگر باید کار و تلاش چند برابردرمیان مردم صورت گیرد و احساس وظیفه و مسولیت در میان مردم بوجود آید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد