خانه بهداشت روستای محلچه اوز افتتاح شد

به گزارش پسین اوز، به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، خانه بهداشت روستای محلچه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در زیربنایی به مساحت ۱۰۰ مترمربع از محل اعتبارات دولتی احداث و به بهره برداری رسیده است.

دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی تعداد خانه های بهداشت و مراکز ارائه خدمات بهداشتی بسیار محدود بوده و بسیاری از روستاهای کشور هیچ امکانات بهداشتی نداشته اند.

وی با اشاره به رشد مراکز بهداشتی درمانی در کشور خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی تعداد خانه های بهداشت در کشور هرساله افزایش یافته و خانه بهداشت محلچه اوز نیز از جمله ۸۸ پروژه بهداشتی مصوب این دانشکده است.

صالحی از اعضای شورای محلچه خواستار تامین سیستم سرمایش و گرمایشی این مرکز و تقویت آنتن تلفن همراه و افزایش سرعت اینتر نت از مسئولین شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، معاون بهداشتی این دانشکده، بخشدار، امام جمعه و مسئولان بخش اوز و روستاها حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد