خداحافظی جعفرپور و سلام حسین زاده با بهارستان

به گزارش پسین اوز در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ آخرین نشست علنی مجلس دهم در ساختمان بهارستان تهران برگزار شد.

بسیاری از نمایندگان از جمله نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز با بهارستان خداحافظی کردند. دکتر جمشید جعفرپور مدت ۸ سال در مجالس نهم و دهم نمایندگی مردم ۴ شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز را عهده دار بود. وی دارای دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه تهران است و پیوسته خود را اصولگرا معرفی می کرد. دکتر جعفرپور در مجلس در سمت رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز فعالیت می کرد.

دکتر حسین حسین زاده متولد ۱۳۵۸ در گراش دانشجوی دکترای مهندسی نفت، عضو ارشد کمیته سرمایه گذاری توسعه میادین نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران و مسئول عملیات حفاری و استخراج چاه های نفت و گازاست که منتخب مجلس یازدهم شد و به بهارستان سلام می گوید.

دکتر حسین زاده از ابتدای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر تخصص خود در حوزه انرژی و نفت تاکید داشته و معتقد است راه نجات منطقه انرژی و صنعت است. برای وی آرزوی موفقیت داریم.


2 دیدگاه

  1. اوزی دوستدار منطقه

    اقای جعفر پور لاری که دراین ۸ سال نامی از اوز ومطالبات مردم اوز در مجلس نمی برد اما امیدواریم که نماینده جدید منطقه به مطالبات ودرخواست های مقوقه مردم شهرستان توجه نمایند

  2. دانشجوی اوزی

    مردم منطقه جنوب فارس. انتظار. دارندکه. نماینده. کنونی مانند. دوران حسنی گراشی. نکنند که. در ان زمان. حسنی بیشتر. فعالیت هایش برای. گراش. بود. واوز وسایر مناطق. را فراموش کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد