در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس مطرح شد: معیشت فرهنگیان و توجه به کمبودها

سلام به گزارش پسین اوز وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانى نماینده شهرستان هاى لار، اوز ، گراش وخنج در مجلس شوراى اسلامى دردیدارهاى جداگانه با مدیران کل آموزش وپرورش ونوسازى مدارس ، مسائل ومشکلات آموزشى ۴ شهرستان حوزه انتخابیه در شیراز بررسى شد

 پنج شنبه ۹ مردادماه ۹۹، جلسه مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با حضور مدیران آموزش و پرورش حوزه انتخابیه با دکتر فرهاد اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش فارس و مهندس موصلی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس پیرامون بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات موجود حوزه تعلیم و تربیت در شیراز برگزار شد.

مهندس حسین‌زاده در این نشست با تاکید بر ضرورت تکریم خیرین خصوصاً خیرین مدرسه ساز، گفت: خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز افرادی هستند که در افزایش دانایی جامعه مشارکت داشته و در آموزش و آگاهی بخشی جامعه نقش آفرینی می‌کنند. در بسیاری از مشکلات اخیر ناشی از حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله، خیرین بسیار راهگشا بودند و مساعدت موثری در این زمینه داشتند که نیاز است از آن ها تقدیر شود.

وی افزود: بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی حوزه انتخابیه خصوصاً روستاها و مناطق محروم با خسارات فراوانی مواجهه شده اند که نیاز است اداره کل نوسازی مدارس فارس اقدامات لازم را به جد پیگیری کند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به اهمیت موضوع معیشت فرهنگیان، بر لزوم بررسی و رفع مشکلات این قشر به ویژه در مباحث انتقالی های لازم و پیگیری مسکن فرهنگیان تاکید کرد.

مهندس حسین‌زاده در بخش دیگری از این نشست با اشاره به کمبود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدارس حوزه انتخابیه اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ کلاس درس در حوزه انتخابیه فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی است، و با توجه به شروع مدارس از نیمه شهریورماه نیازمند پیگیری ویژه در این موضوع است.


1 دیدگاه

  1. اوزی معلم باز نشسته

    امیدواریم که این دیدارها وجلسات نتیجه وسرانجامی داشته باشد وگرنه بعد از مدتی این برنامه ها هم عادی وکلیشه ای میشوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد