دیدار و بازدید امام جمعه و هیات همراه از اتاق اصناف و بلوار وحدت در اوز

شیخ عبدالعزبز قاضی زاده امام جمعه به همراه بخشدار، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی وتنی چند از فعالین اجتماعی اوز با رئیس وکارکنان اتاق اصناف این شهر دیدار کردند واز خدمات مستمر و پرتلاش آنها تقدیر وتشکر نمودند، دراین دیدار امام جمعه اوز با بیان حدیثی، کسب رزق و روزی حلال را از نشانه های انسان مومن و متعهد برشمرد و برای تمام صنوف شهر و توابع روزی حلال و رونق اقتصادی آرزو نمود.

در این برنامه همچنین مولانا شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه شهر به اتفاق همراهان در محل بلوار آتی الاحداث وحدت حضور یافتند واز نزدیک با روند عملیاتی شدن ادامه احداث بلوار وحدت به طول ۲۵۰ متر تا ابتدای کارخانه یخ سازی اوز آگاهی یافتند، در این بازدید بخشدار اوز ضمن تشکر از فعالیت گروه های فعال مجازی شهر در بیان خواسته های منطقی و اصولی خواستار تسریع در احداث ادامه بلوار وحدت به سمت بلوک بیدشهر وکوره شدند، مهندس فرهاد فقیهی کارشناس ارشد شهرسازی شهرداری اوز در جریان این بازدید گفت با پیگیریهای مستمر شورا و مردم و تلاش های  شهرداری کار لبه گذاری و احداث ادامه بلوار وحدت در دو بخش تندرو و کند رو در دو سمت بلوار بزودی عملیاتی خواهد شد و عبور و مرور وسائط نقلیه پس از این از سمت بلوک کوره و بیدشهر به بلوار شهید رجایی و به مرکز شهر هدایت خواهند شد.

وی همچنین از کار احداث میدان میوه و تره بار در ضلع غربی بلوار وحدت در آینده خبر داد و اظهار داشت شهرداری در صدد است  میدان میوه و تره بار و ادامه بلوار وحدت را به شکلی که برازنده مردم شهر و بخش اوز باشداحداث نماید کارشناس شهرداری در پایان از حمایت ها وپیگیری های امام جمعه و مسئولین شهر وهمچنین مردم و گروهای های فعال مجازی در زمینه احداث میدان میوه و تره بار و ادامه بلوار وحدت تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این بازدید علاوه بر مسئولین، آجی مزرعی از انجمن خیریه، علی تیرزن از نشریه پسین اوز و هاشم میرزاده از گروه مجازی عمران و آبادانی اوز وسایر گروه های فعال مجازی شهر حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. بسیاری از اوزیها

    این بلوار بسیار لازم است که ادامه یابد ومسیر ماشبن های بلوک هم به داخل ومرکز شهر هدایت شوند هر چه زودتر بهتر موفق باشید

  2. اوزی. دلسوز. زادگاه

    باید. کاری. کنید. که. هیچ. راهی. به. جز. وارد. شدن. به. داخل. شهر. اوز. از طریق. خیبانهای. اصلی. شهر. نباشد. تا. مردم. بلوک. وارد. سهر. اوز. شوند. واز. خیبانهای. کناری. وفرعی. به. لار. وگراش. نروند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد