ساختمان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت لارستان افتتاح شد

در چهارمین روز از دهه فجر و با حضور امام جمعه شیراز و فرماندار ویژه لارستان؛ ساختمان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت لارستان افتتاح شد.

پسین اوز

پسین اوز

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت لارستان با حضور حضرت آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، حجت‌الاسلام والمسلمین بینازاده رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، جمعی از علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و اهل تسنن جنوب استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

این ساختمان که در محل شهرجدید، چهل متری اول، کنار سازمان تبلیغات اسلامی لارستان قرار دارد،  در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور ساخته شده است.

 اضافه می گردد که دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت لارستان در دو طبقه همراه با یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۲۰ نفر همراه با یک مجتمع مسکونی و  مهمانسرا می باشد.


2 دیدگاه

  1. ابراهیم نجم الدینی

    جای خوشحالی وشادمانی ایست وازهمه ی مسئولینی که درایجاد این دفترتلاش وزحمت کشیده اند تشکروقدردانی میشود.درتهیه گزارش این خبر نسبتاً مهم نام همه ی افراد حاضر درمراسم به تک تک برده شده جُز نامی ازجناب شیخ یوسف وخشوری که اتفاقاً یکی ازشخصیت های تاثیرگذارمحسوب است.ضرورت دارددرخبر بعدی به این مورداشاره وتصحی گردد.

  2. کارمند. بومی_

    به. نظر. من. باید. این. دفتر. در منطقه. اهل. سنت. استقرار. داشته. باشد. ومرکز. ان. هم. اوز. مناسب. می. باشد. با. احترام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد