شهرداری گراش درجه ۸ شد

با پیگیری نماینده مردم در مجلس، شهردار، رئیس واعضای شورای شهر گراش، درجه شهرداری گراش به هشت ارتقاء یافت.

به گزارش پسین اوز و به نقل از دفتر نماینده، با پیگیری های حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم و همچنین اعضای شورای شهر و شهردار گراش درجه شهرداری این شهر به ۸ ارتقاء یافت.

در حال حاضر در حوزه انتخابیه لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم فقط شهرداری های لار و گراش درجه ۸ هستند.

این در حالی است که سابقه شهردرای اوز در منطقه بسیار زیاد بوده چون بعد از لار در سال ۱۳۳۴ شهرداری اوز تاسیس شده است. بنابراین می طلبد که اعضای شورای شهر اوز در این مورد اقدام کنند.

گفتنی است که در حال حاضر شهرداری اوز درجه ۶ می باشد.  


3 دیدگاه

  1. چرا شهرداری اوز. ارتقا درجه. پیدا نکرده ؟؟

    شهرداری اوز چندین. دهه است که ارتقای درجه نداشته است اما شهرداری گراش. بعداز شهرستان شدن گراش. تا کنون دو بار. ارتقای درجه پیدا کرده است شهردار وشورای شهر اوز باید با همراهی نماینده مجلس بصورت جدی. پیگیری کنند

  2. اهالی دلسوز اوز توجه نمایند

    شهرداری اوز تاسیس سال ۱۳۳۴ وبعدازلار دومین شهرداری. در جنوب فارس. است اما به علت نداشتن برنامه وپیگیری جدی. درجه آن همانند سابق. درجه ۶. است درحالیکه درجه شهرداری های منطقه مانند گراش. خنج. جویم و…در این سالها بالا رفته است. آیا وقت آن نرسیده که شهرداری. وشورای شهر. تکونی بخورند واین شهرداری. با سابقه. را به جایگاه خودش. برسانند

  3. کارگر موتوری شهرداری. اوز

    شورای شهر اوزو مسولین شهرداری در خواب هستند. درجات شهرداری های. گراش. خنج. جویم. وحتی شهرداری خور. هم. در یکسال اخیر. بالا رفته است. به جز شهرداری. اوز علت چیست ؟؟!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد