فیلم ویروس کرونا

 فیلم: ویروس کرونا 

تهیه کننده وکارگردان: چین و آمریکا

بازیگران: تمام مردم دنیا

تماشاچیان: هم شما که دارین این متن رو می خونین و هم تمام انسان های کره زمین

بله ما بدون این که خودمون بخوایم داریم در یک فیلم نقش آفرینی می کنیم گفتن دیالوگ و انتخاب لباس با خودمون هست تا وقتی که بیرون هستیم ما در این فیلم حضور داریم همین که آلوده شدیم حسابی معروف می شیم چون همه باخبر می شن که فلانی مبتلا شده اگر هم خارج زندگی می کنیم بیشتر به چشم میایم و رسانه ای می شیم از طریق مبتلا شدن به همین ویروس.

فیلم ویروس کرونا

 قسمت جالب این فیلم وقتی است که یکی و یا صدها نفر می میرن و کسی بعد از اتمام فیلم زنده نمیشه این فیلم هرگز بر پرده ی سینما نمیره هیچ وقت هم از‏LED وLCD  خونتون نمی تونین تماشا کنید چون داره به صورت لایو از بزرگترین TVکه اینچش به اندازه ی تمام دنیاست پخش میشه و ما هر روز داریم تکرارش رو تماشا می کنیم بدون این که خسته بشیم چرا چون که بعضی وقت ها آدمای بیشتری دارن جونشون رو از دست میدن و اگه یکی از نزدیکامون باشه اون وقت بیشتر پیگیر می شیم و اون وقت شخصیت اصلی فیلم خود ما می شیم چون بیشتر تو کادر هستیم.

 خلاصه کلام اگه خسته شدین و دیگه نمی خواین بازیگر باشین برگردین به خونه هاتون.

چون فقط اون جاست که دیده نمیشین و منتظر بمونین که این فیلم به پایان برسه. گرچه پایان خوشی نخواهد داشت و حتی دستمزدی هم نخواهیم گرفت فقط چندین سال بعد به عنوان یک خاطره تلخ برای بعضی ها نقل خواهیم کرد ولی مخاطب ما هر که باشد با جون و دل حرف های ما را خواهد شنید و در نظرش خیلی هم جالب خواهد آمد چرا که برایش همچون یک افسانه خواهد بود.

گلی شاکری


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد