ناظر ذبح شرعی کشتارگاه ققنوس نصر اوز تقدیر شد

شیخ یعقوب فقیهی در گردهمایی ناظرین ذبح شرعی استان فارس به عنوان یکی از ناظرین نمونه شرعی کشتارگاه های دام و طیور سطح استان فارس معرفی و از وی تقدیر شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از ناظر ذبح شرعی کشتارگاه ققنوس نصر اوز، مسئولین فنی و بهداشتی کشتارگاه های دام و طیور استان از همکاری مطلوب و شایسته ناظرین ذبح شرعی در کشتارگاه ها استان تقدیر و تشکر نمودند.

در این همایش حمزه کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت ناظرین شرعی مامورین سلامت و بهداشت هستند و مردم به اعتبار دامپزشکی با اطمینان گوشت مصرفی خود را تهیه می کنند و دامپزشکی هم با اعتماد به ناظرین شرعی این وظیفه را به آنها سپرده است.

لذا همه ما مسئولیم نظارت بر ذبح شرعی را با حساسیت بیشتری در کشتارگاه ها پیگیری کنیم تا در نهایت گوشت حلال و سالم به دست مصرف کنندگان برسد. در این گردهمایی که به هدف ایجاد همدلی و وفاق و آشنایی ناظرین ذبح شرعی در حوزه نظارت شرعی و بهداشتی برگزار شد علاوه بر شیخ یعقوب فقیهی از تعداد دیگری از ناظرین ذبح شرعی در استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.


3 دیدگاه

  1. یه صلوات فرستادن موقع ذبح مرغ و دام که افتخار نداره
    اون پرسنل زحمتکشی که با چکمه پلاستیکی و ایستادن چند ساعته بروی آب سرد و یا اون کارگری که در کنار کوره پخت که اقلیتی ناچار بعلت تامین معاش زندگی ، تن به چنین زحمتی می دهند باید تقدیر و ازش نام برد

    • نشریه پسین اوز در راستای رسالت اطلاع رسانی خود اقدام به درج این خبر نموده است هرچند هیچ کس منکر تلاش و زحمات کارگران محترم واحد ها یاسازمان های دولتی و غیر دولتی نیست و باید از خدمات آنان به نحو مقتضی تقدیر و تجلیل به عمل آید

  2. با سلام
    از کِی ایشون به جمع شیوخ پیوستن؟؟؟
    ما هر چه یادمون هست ایشون داروخانه کار میکردن .
    اگه ممکنه سوابق تحصیلیِ دینی ایشون رو منتشر کنید.
    با تشکر 🌺🌺

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد