نخستین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج معرفی شد.

به گزارش پسین اوز؛ صبح امروز با حضور جانشین فرمانده و معاون بازرسی سپاه فجر فارس، فرماندار و معاون فرمانداری اوز، فرمانده ناحیه مقاومت لارستان، امام جمعه، روحانیون، روسای دانشگاه های آزاد اسلامی لار و اوز، امام جمعه موقت لار، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس، اعضای شوراهای اداری و تامین، امام جمعه فیشور، نماینده ولی فقیه در سپاه لارستان و گروهی از پاسداران شهرستان های خنج و گراش و لارستان و معتمدان اوز نخستین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز معرفی و سپاه پاسداران اوز از حوزه به ناحیه ارتقاء یافت.

در این آئین ابتدا امیر جاهدی فرمانده سپاه پاسداران لارستان درباره ارتقاء سپاه اوز و نقش سپاه در تامین امنیت کشور، شیخ صالح انصاری با اشاره به آیات قرآن مجید در مورد خودسازی و تاکید بر حفظ وحدت و انقلاب و علی پور فرماندار اوز درباره انقلاب اسلامی که بر محوریت مردم شکل گرفته است و تمجید از سپاه پاسداران صحبت شد و سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس ضمن تمجید از فرهنک دوستی و فرهنگ پروری مردم اوز و ذکر منادیان وحدت در جنوب فارس انقلاب اسلامی را نظام الهی دانست و گفت: قدرت و توان ما از قرآن و فرامین و دستورات پیامبر(ص) و بزرگان دین و ائمه اطهار است. وی سپاه را نشات گرفته از اراده مردم دانست و گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی سپاه به وجود آمده است. چون ما در مقابل مردم تکلیف داریم سعی کردیم اولین نهادی باشیم که در شهرستان کارمان را شروع کنیم و از امروز به لطف الهی سپاه پاسداران شهرستان اوز مستقل است. وی سرگرد فضل الله سلمان پور را به عنوان سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز معرفی نمود. در انتهای جلسه سرهنگ عبداله زاده معاون بازرسی سپاه فجر فارس حکم انتصاب نخستن فرمانده سپاه اوز را قرائت کرد.

گفتنی است که فضل الله سلمان پور فرمانده سپاه اوز؛ متاهل، دارای سه فرزند، اهل شهر لار، متولد ۱۳۵۸ ، دارای ۴۰ سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته جغرافیاست. سرگرد سلمان پور قبلاً در سمت جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان مشغول انجام وظیفه بوده است.

پسین اوز انتصاب سرگرد سلمان پور را تبریک عرض نموده برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

 


3 دیدگاه

  1. خیلی خوشحال هستیم که ایشون فرمانده سپاه اوز شدن

  2. به امید موفقیت های روزافزون ایشان

  3. سلام برادر خوبی سلامتی من هم تبریک عرض میکنم ماشاالله ماشاالله ماشاالله ماشاالله انشاالله انشاالله انشاالله در پناه قرآن سالم باشی در پناه حق انشاالله انشاالله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد