*ورزشکاران اوز در مسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاهای کشورصاحب عنوان شدند*.

مچ اندازان اوز با حضوردر مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور با کسب ۳ مدال طلا ، یک نقره عنوان چهارم مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور را از آن خود کردند
به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پاورلیفتینگ اوز، مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان با حضور ۲۵۰ شرکت کننده در سه رده جوانان، بزرگسالان،پیشکسوتان با حضور تیم هایی از استان های فارس ، یزد،هرمزگان و بوشهر در دو کلاس دست راست و دست چپ در استان فارس برگزار گردید.
این دوره از مسابقات از شلوغ ترین مسابقاتی برگزار شده توسط استان فارس در این رشته ورزشی بود که قهرمانان زیادی برای زورآزمایی در آن حضور داشتند.


تیم‌اوز با ترکیب جمشید زمان زاده، محمد خدیوی، سینا اسماعیلی، عماد صمدانی و محمد جلیلی به سرپرستی و مربیگری شریف امینی در مسابقات حضور داشت که ۳مدال طلا و یک نقره و کسب عنوان چهارم مسابقات حاصل تلاش مچ اندازان اوز در این دوره از مسابقات بود.
ورزشکاران اوز در این مسابقات به شرح زیر صاحب مدال شدند
* عماد صمدانی ۶۵_ کیلو گرم دست چپ مقام اول
*محمد جلیلی۶۵_کیلو گرم دست راست مقام اول
*جمشید زمان زاده ۷۵_کیلو گرم دست چپ مقام چهارم
*محمد جلیلی ۶۳_کیلوگرم دست راست و چپ هردو مقام اول
لازم به ذکر است تیم آباده در رده بزرگسالان در مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاههای کشور که به میزبانی شیراز ودر مجموعه ورزشی ایثار برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.


2 دیدگاه

  1. مثل اینکه اینگونه رشته ها مخصوص استانهای فقیر و فقرای جنوبی ایران میباشد و سایر استانها به اینگونه ورزشها میل و رغبتی نشان نمیدهند و نون و آبدار نیست و لازم است هیات ورزشی اوز بفکر وادارد که سایر استانها در اینگونه ورزشها فعالیت نمیکنند

  2. چرا فقط چهار استان فارس هرمزگان و بوشهر و یزد در مسابقات مچ اندازی شرکت کردند از سایر استانها چه خبر؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد