گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

به گزارش پسین اوز صبح امروز یک شنبه ۱۵ مهر ۹۷ بخشدار به اتفاق روسای شورای اسلامی، آموزش و پرورش، هلال احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، شهردار و مدیر پسین اوز با فرمانده نیروی انتظامی بخش اوز دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

در این آئین محمدحسین آتش فراز  بخشدار اوز گفت: هفته نیروی انتظامی را به مجموعه نیروی انتظامی اوز به ویژه سروان دری فرمانده این واحد تبریک می گویم و واقعاً که نیروی انتظامی بخش اوز با فرماندهی سروان دری توانسته است امنیت و آسایش مردم را به خوبی تامین کند. محمدحسین آتش فراز افزود: به عینیه شاهد تلاش و زحمات شما در سطح شهر بوده و هستیم که از این بایت تشکر می شود. در این جلسه روسای ادارات نیز هر کدام هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و سایر کارکنان نیروی انتظامی بخش اوز تبریک گفتند.

سروان دری فرمانده نیروی انتظامی اوز ضمن سپاس از حضور بخشدار و مسولان گفت: من سرباز ولایت و خدمتگذار مردم شریف این بخش هستم و سعی خواهیم کرد با وجود کمبود پرسنل در حفظ امنیت و آسایش مردم کوشا باشیم.

در پایان لوح سپاس از سوی بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر اوز به فرماندهی نیروی انتظامی اوز اهداء گردید.


1 دیدگاه

  1. اوزی. ساکن در محل

    به نظرم بایبد مسولین. در این. جلسه. پیرامون. دفتر خدمات. نیروی. انتظامی. پلیس. ۱۰. که. کارهای مهمی. مانند. خدمات. گذر نامه. نظام وظیفه. گواهینامه و…….. را انجام. میدهند. در بخش. بزرگ. اوز ثحبت. میکردند. ودرخواسیت. دایر کردن. وپیگیری. انرا. با ایشان. مطرح. میکردند. در جویم. واشکنان. هم. این. دفتر. خدماتی. دایر اسیت. اما. در بخش. بزرگ. اوز. انرا. نداریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد