۷ قهرمان اوزی به فیگورگیری بدن پرداختند

به گزارش پسین اوز، از سوی هیات پرورش اندام و پاورلیفتینگ اوز، اولین همایش فیگورگیری و تجلیل از قهرمانان این رشته با شعار «ورزش سبک زندگی» در عصر روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در باشگاه اکسیژن برگزار شد.

در این آئین ۷ نفر از قهرمانان فیگورگیری نموده که بسیار مورد توجه قرار گرفت. رئیس اداره ورزش و جوانان اوز اظهار داشت: در بخش اوز یک هزار و ۸۵۰ ورزشکار بیمه شده داریم که ۶۵۰ ورزشکار در رشته بدنسازی است. سیدیویسف حسینی افزود: این تعداد ورزشکار رسمی بیمه شده نشان از توجه جوانان به رشته بدنسازی می باشد.

شریف امینی رئیس هیات پرورش اندام و پاورلیفتینگ اوز ضمن تشکر از مسئولان و ورزشکاران که به این رشته ورزشی بها داده و در تالار حضور دارند گفت: همایش امروز مربوط به پرورش اندام نیست. امروز جوانان ما به نمایش فیگورگیری بدن می پردازند تا مشخص شود که ورزشکاران اوز در این رشته ورزشی فعال و دارای مقام هستند. امینی افزود: امیرحسین برکتی با ۱۹ سال سن و طه قاضی زاده با ۳۹ سال سن جوان ترین و مسن ترین ورزشکاران فیگورگیر اوز هستند که در استان هم حرف برای گفتن دارند.

عبدالحمید پیشداد رئیس اسبق ورزش و جوانان اظهار داشت: جای بسی خوشوقتی و افتخار است که در این باشگاه شاهد هنرنمائی ورزشی جوانان گمنام هستیم. وی افزود در حد توان حاضر به همکاری در هر زمینه ای می باشیم. در این آئین که سینا نامی مجری برنامه بود و سعید قاضی زاده عضو هیات نیز حضور داشت. آقایان احسان ناظری با ۲۴ سال سن و ۵۳ کیلووزن و داشتن مقام های مختلف، شاهین یادگاری با ۲۶ سال سن، طه قاضی زاده با ۳۹ سال سن و ۵۳ کیلوگرم وزن و قهرمان زیبائی اندام هرمزگان، عماد صمدانی با ۲۱ سال سن و ۷۰ کیلوگرم وزن، امیر حسین برکتی با ۱۹ سال سن و ۷۳ کیلوگرم وزن قهرمان مچ اندازی، علی عزیزی با ۳۷ سال سن و مسعود رهبان با ۳۰ سال سن و وزن ۸۵کیلوگرم با مدیریت شریف امینی به فیگورگیری پرداختند. در پایان توسط مسئولان به ورزشکاران لوح تقدیر و سپاس اهداء شد.


2 دیدگاه

  1. عالى بود از مدیر پسین اوز تشکر مى شود که تشریف آورده وبها دادند کاشکه عکس بیشترى از ورزشکاران درحال فیگور زده مى شد

  2. خبر رسانی شما بهتر شده است تما کامنتها مربوطه را خیلی دیر مینویسید وزمانی که کامنتها مطرح میشود خبر از حیطه اطلاع رسانی افتاده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد