انجمن مردم نهاد نواندیشان از تمرینات تیم  فوتبال منتخب اوز دیدن کرد

تنی چند از اعضای انجمن مردم نهاد نواندیشان اوز و کمیته ورزش این انجمن در زمین چمن ورزشگاه این شهر از تمرین تیم فوتبال منتخب اوز دیدن کردندو با مسئول هیات فوتبال بخش و سرمربی و بازیکنان تیم منتخب اوز به گفتگو پرداختند. در این دیدار مهرداد پیشداد رئیس هیات فوتبال بخش اوز از حضور اعضای انجمن نواندیشان در تمرین تیم منتخب فوتبال ابراز خرسندی کردو اظهار داشت: که چنین دیدارهای می تواند به بالارفتن روحیه تیم کمک نماید و انرژی مثبت برای فوتبال ما و تیم منتخب اوز باشد.

در ادامه مزرعی  موسس و از اعضای هیات مدیره انجمن مردم نهاد نواندیشان اوز گفت بی شک فعالیت انجمن در راستای خدمت به مردم و جامعه خواهد بود و حمایت از ورزش یکی از  اهداف ماست، یونس امیدوار رئیس هیات مدیره این انجمن نیز اظهار داشت که: کمیته ورزش انجمن نواندیشان خواهد کوشید که نگاهی نو به فعالیت های ورزشی در اوز داشته باشد، جعفر راستگو سخنگوی شورای اسلامی استان و عضو انجمن نواندیشان اوز نیز تاکید کردکه کمیته ورزش این انجمن خواهد کوشید در حدتوان از ورزش خصوصا تیم فوتبال منتخب اوز حمایت نماید.

در این دیدار ورزشی مصطفی کارگشاه سرمربی و بازیکن سابق تیم های لیگ یک کشور با ابراز تشکر از انجمن نواندیشان گفت تیم فوتبال منتخب اوز یکسال است که به تمرین های بدنسازی و فوتبال مشغول است و خود را برای شرکت در لیگ یک فوتبال استان که از مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد  آماده می کند. وی همچنین خبر از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم فوتبال منتخب اوز در شیراز و انجام دیدارهای دوستانه با تیم برق و فجر سپاسی شیراز و چند تیم شهرستانی داد.

شایان ذکر است با توافق نامه بین انجمن مردم نهاد نو اندیشان اوز و هیات فوتبال این بخش از این پس انجمن نو اندیشان حمایت کننده مالی تیم فوتبال منتخب اوز خواهد بود و این تیم با نام تیم فوتبال انجمن نواندیشان اوز به میدان خواهدرفت اسامی تیم منتخب انجمن نواندیشان اوز به زیر شرح است.

عبدالعزیز مخیر، محمد فرجی، محمد کریمی، یوسف مولوی، عرفان خواجوی، امیر رضاپور، یاسین روستا، محمدرضا اسماعیلی، علی مولوی، وحید جاوید، عمران شمسی، یونس محمودی، عبدالرحیم وحدانی، مسلم کریمی، مصعب هرمی، محمد لطافت، اسماعیل آتشین، مصطفی بهرامی، محمد افلاکی، فرشاد محمدی، احسان معصوم نژاد، قاسم قائدی، حسین پاسلاری، بابک راهپیما، عرفان نیامبارک.


5 دیدگاه

  1. تیم منتخب اوز صحیح نیست نام انجمن خاصی را به یدک بکشد افسوس

  2. ضعف مدیریت هیئت فوتبال است که برای تیم منتخب اوز نام تحمیل می شود.
    تیم منتخب اوز درست نیست بنام شخص یا انجمن ویا گروه باشد آقای مهران پیشداد لطفا تجدید نظر کنید

  3. حق هر شرکت یا بخش خصوصی است که وقتی حمایت کننده مالی تیم های ورزشی باشد از نام و برند خود بر روی تیم ها ورزشی استفاده کند و این موضوع در تمام دنیا مرسوم است در ایران هم تیم های ورزشی بسیاری هستند که با نام شرکت یا بخش های خصوصی فعالیت می کنند و در مورد تیم منتخب هر شهر می تواند این موضوع صادق باشد تیم های ورزشی برای فعالیت خود نیاز به بودجه و اعتباات مالی دارد وقتی هیچ بودجه ای برای تیم منتخب اوز وجود نداشته باشد و تیم هم بخواهد در استان حضور پیدا کند شما آقای احمد و شهریار حاضرید بودجه تیم منتخب اوز را بدهید اگر جوابتان مثبت است بسم الله اگر نه که لطفا ……

  4. دوست اوزی آیا احتمال نمیدهید که چون تیم بنام انجمن است از کمکهای کل مردم اوز در آینده محروم می شوید ؟ البته این نظر شخصی من است و اصراری به ثابت کردن آن ندارم و امیدوارم چنین نشود.چون تیم منتخب هر شهر از دل همه مردم شهر است و بهتر است نام انجمن استفاده شود ولی تیم بنام …نباشد.
    مانند تیم های باشگاهی که نام خود رادارند و نام اسپانسر فقط در لباسهای آنها نوشته می شود.
    آیا تیم ملی اگر حامی مالی تمام قد داشته باشد بنام همان حامی میشود یا بنام تیم ملی .
    گروهها و انجمنها میتوانند تیم و باشگاه تاسیس کنند بنام خودشان ولی تیم منتخب قضیه اش تفاوت دارد .

  5. دوست عزیز اگر کسی حمایت مالی نکند نباید نظر بدهد ؟واقعا باعث تاسف است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد