نشست اوزی های مقیم خارج از اوز در دانشگاه آزاد

به ابتکار دانشگاه آزاد و همکاری موزه مردم شناسی نشست اعضای شوراهای شهر و شهرستان، هیات امنای دانشگاه و شهروندان اوزی ساکن در شهرهای دیگر در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز در این نشست که از ساعت ۱۰ و ۲۵ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شد ۳۰ نفر از اهالی اوز مقیم دبی، شیراز، تهران، بندرعباس، عباس آباد مازندران و غیره حضور داشتند. که فاطمه قاسمی به عنوان مجری هدف از برپائی نشست را مطرح کرد و عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه مشکلات و کمبودها را فهرست وار ذکر نمود  و از حضار تقاضای همکاری فکری برای برطرف شدن کمبودها را نمود. شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی و از اهالی اوز مقیم شیراز پیشنهاد نمود دوستان در هر شهری زندگی می کنید سعی نمائید انجمنی به نام «اوزی های مقیم … » تشکیل و مشکلات را رصد و در پی چاره جوئی باشید.

فریدون نامی رئیس شورای شهر گفت: می طلبد که روی فکر سرمایه گذاری شود. چون در این منطقه نیکوکاران سنگ تمام را گذاشته اند. وی افزود: با کمک شهرداری برای تامین فضای تجاری اقدام شده است ولی در بحث مسکن ما مشکل داریم. 

در ادامه محمدصدیق پیرزاد رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد، ساسان پیرزاد دبیر هیات امنای جاده مربط، ابراهیم احمدی مسئول آموزش خانه مطبوعات، سلمان قائدی، هادی صدیقی، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فوزیه خضری، فربود خضری، مسعود فریدی، عبدالعزیز فقیهی، عبداله فریدی، سید محمد هاشمی، طیبه نامی، داریوش کاریانی، فتحیه فتحی، فریبا برازنده، آمنه روستا، پگاه بالانچی، محمدربیع خضری، فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان، احمد خضری رئیس خانه مطبوعات و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد و عبدالرحمن صالح رئیس گروه اتحاد و توسعه و … دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات خویش را به جلسه اعلام کردند. نشست در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه با صلوات به پایان رسید.

 


1 دیدگاه

  1. آبا این جلسه اثری هم داره ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد