زنان و مردان کیوکوشین ناکامورای اوز بادست پر از مسابقات قهرمانی کشور بازگشتند

تیم کیوکوشین ناکامورای اوز و سایر تیم های شرکت کننده استان در قالب تیم استان فارس زیر نظر استادشیهان دای جعفرراستگو در مسابقات قهرمانی کشور حضوریافت و با مبارزات قابل تقدیر و کسب مدال های مختلف با دست پر از مسابقات قهرمانی کشور بازگشت.

به گزارش هیات کاراته بخش اوز ، در این مسابقات مبارزین کیوکوشین ناکامورای اوز توانستند در حضور قهرمانان صاحب نام کشوری به پنج مدال نقره و سه مدال برنز دست یابند و مقام پنجمی استان را در سطح کشور بدست آورند.

در این مسابقات بانوان کیوکوشین کار اوز از خود نمایش قابل قبولی به جا گذاشتند ودر کاتا و کمیته به دو مدال باارزش نقره دست یافتند اما ولید ضیایی مبارز صاحب نام کشور که امید اول طلای مسابقات برای استان و اوز  بود با خطای حریف در یک مبارزه سخت ودیدنی به شدت مصدوم شد واز رسیدن به مدال طلای مسابقات باز ماند اما در مبارزه با حریف سخت کوش خود با شجاعت و جنگندگی پیروز شد ولی به دستور پزشک از ادامه مسابقات باز ماند اما در پایان با رای مسئولین بازیها ، کاپ جنگندگی مسابقات که عنوان بسیار باارزشی در مسابقات کیوکوشین ناکامورای کشوری محسوب می شودبه وی اعطا گردید.

به گفته مسئولین و همراهان تیم فارس بانوان شرکت کننده اوز در این مسابقات فراتر از حد انتظار ظاهر شدندو برای اولین بار به سکوهای کشوری دست یافتند.

سایر نتایج به دست آمده برای مبارزین اوز در این مسابقات به شرح زیر بوده است

کاتا خانم ها :

عایشه کامیاب مدال برنز

کمیته خانم ها :

فاطمه خدیوی مدال نقره

آقایان :

پوریا احمدی پور مدال نقره

مبین مولوی مدال برنز

زین اله صافی زاده مدال برنز

کاپ جنگندگی مسابقات کشوری : ولیدضیایی

سرمربی : سنسی شهرام پیرزاد

سرپرست : مهندس سهیل کاریانی و فاطمه مشکینی

دیگر مبارزین اوز در این مسابقات:

وحیدضیایی، طاهاسخنگو، کامران ذاکری وعلیرضا زارع

شایان ذکر است  مسابقات قهرمانی کشور با حضوراستاد ناکامورا رئیس سازمان جهانی سبک از ژاپن در استان مازندران و در شهرستان زیبای رامسر به مدت چهار روز برگزار شد که شرکت کنندگان در طول مدت خود در این مسابقات در کلاس های آموزشی دو تن از مدرسان جهانی سبک حضور یافتند و با آخرین تکنیک های روز سبک آشنا شدند.


1 دیدگاه

  1. به امید موفقت در عرصه های جهانی…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد