۴ روز مسابقات تنیس روی میز کشوری در اوز

سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ بهمن ۱۴۰۱ شهرستان اوز میزبان مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نوجوانان پسر کشور است.

پیروز هاشم پور رئیس ورزش و جوانان شهرستان اوز در جمع اصحاب رسانه شهرستان اوز ضمن اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش این اداره و هیات تنیس روی میز شهرستان و موافقت فدراسیون تنیس روی میز کشور ۱۵۰ نفر از تنیس بازان نوجوان کشور در رده های ۱۲ تا ۱۵ سال به مدت ۲ روز در شهر اوز به رقابت خواهند پرداخت و ۸ نفر از نوجوانان برای تیم ملی انتخاب می شوند. در نشست مطبوعاتی ورزش و جوانان شهرستان اوز که عبدالخالق امینی، جمشید حسین نیا، سید یوسف حسینی و مرضیه ذهبی از اعضای هیات رئیسه حضور داشتند از مردم فرهنگ پرور و ورزش دوست اوز و مسئولان دستگاه های اجرایی تقاضای همکاری و مساعدت را کردند.

عبدالخالق امینی مسئول مالی هیات تنیس روی میز اوز گفت: هزینه ۴ روز پذیرایی و اقامت ورزشکاران، مربیان و داوران به عهده هیات تنیس روی میز شهرستان اوز است. امینی افزود: ورزشکاران استان ها در ۴ روز در ۲ مقطع به رقابت می پردازند. ۲ روز اول انتخابی قهرمانان و ۲ روز دوم مسابقات انتخابی تیم ملی است. چون ۸ نفر از برگزیدگان تیم ملی نیز در این مسابقات حضور دارند و با ۸ نفر از برگزیدگان در مسابقات شهرستان اوز به رقابت پرداخته و در نتیجه ۸ نفر نفرات تیم ملی منتخب می شوند.

جمشید حسین نیا رئیس هیات تنیس روی میز نیز اظهار داشت: مسابقات در تالار بزرگ نادی تنیس اوز برگزار می شود. وی افزود: ۸ صبح روز سه شنبه ۴ بهمن قرعه کشی و ساعت ۹ الی ۲۱ شب مسابقات ادامه دارد. حسین نیا در پایان گفت: هر استان ۵ نفر سهمیه دارد که در این دور از مسابقات شرکت کنند.

سید یوسف حسینی عضو هیات نیز اظهار داشت: این مسابقات به صورت انفرادی برگزار می شود و هزینه مسابقات نیز توسط خیرین و تبلیغات تامین می گردد.

مرضیه ذهبی عضو هیات، مربی و داور تنیس روی میز اظهار داشت: از سال ۱۳۹۶ وزرش تنیس روی میز در اوز رونق مجدد گرفت و سعی شده است که دستاورد مسابقات شناخت چهره های ورزشی و راهیابی ورزشکاران اوز به استان و کشور و معرفی شهرستان اوز به عنوان یک شهرستان ورزشی به ایران است.


3 دیدگاه

  1. ورزشکار قدیمی. اوز

    عالی است اینگونه مسابقات برای معرفی شهرستان اوز مفید و لازم است و باعث رونق ورزش. تنیس و تحرک بیشتر. اداره ورزش وجوانان. اوز می شود

  2. خدمت ریس اداره ورزش. وجوانان. اوز

    جناب هاشم پور اوز با این همه امکانات ورزشی شایسته ارتقای نمایندگی. به اداره ورزش. وجوانان است لطفا نام نیکی. از خود بیادگار بگذارید ودراین راه اقدام جدی. وپیگیری. انجام دهید

  3. به امید موفقیت ورزشکاران اوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد