اعضای انجمن نواندیشان با رئیس وکارکنان اتاق اصناف اوز دیدارکردند

*اعضای انجمن نواندیشان با رئیس وکارکنان اتاق اصناف اوز دیدارکردند*
به مناسبت روزملی اصناف جمعی از اعضای انجمن نواندیشان با حضوردر اتاق اصناف اوز با رئیس و کارکنان این سازمان اداری دیدارنمودند.
در این نشست صمیمی عبدالله معصوم نژادرئیس نمایندگی اتاق اصناف اوز ضمن ابراز خرسندی از حضوراعضای انجمن نواندیشان در اتاق اصناف اوز اظهار داشت این نمایندگی از بدو شروع به کار خود همواره در خدمت کسبه و بازاریان بوده و در تلاش است تا بتواند رضایت حداکثری مراجعه کنندگان را فراهم نماید، وی با اشاره به تشکیل اتاق اصناف در اوز گفت وجود اتاق اصناف در اوز یک ضرورت بود که این مهم به همت شورای چهارم و باهمکاری بخشداری و سایر مسئولین بخش و شهرستان وعموم کسبه و بازاریان اوز تحقق یافت .
عبدالله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف اوز که همزمان ریاست اتحادیه صنف خواربارفروشان لارستان را برعهده دارد بر لزوم تعامل صنوف با اتاق اصناف اوز تاکید کرد و خاطر نشان کردکه این نمایندگی آمادگی کامل خود را برای ارائه آموزش های تخصصی ولازم در امور کسب و پیشه براساس نیازهای بازار و اتاق اصناف اعلام می نماید،وی از همکاری خوب صنوف شهر با اتاق اصناف اوز به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری نمود که کسبه و بازاریان روستاها و دهستان های بخش نیز بتوانند بیش از پیش در امر اخذ پروانه و جواز کسب همکاری داشته باشند.
در این نشست صمیمی حاجی مزرعی ، جعفر راستگو،علی تیرزن ، محمودمحبی و خانم طیبه هاشمی از اعضای انجمن نواندیشان مراتب سپاس،و تشکر وحمایت خود را از اتاق اصناف اوز اعلام داشتند .
شایان ذکر است اتاق اصناف اوز که به تازگی به مکان جدید خود واقع در پاساژ دانشمند نقل و مکان کرده است بیش از ۵ سال است که در اوز فعالیت دارد در این نمایندگی اتاق اصناف فعالیت های از قبیل تشریفات اخذپروانه کسب ،جابجای و تمدیدپروانه کسب و رسیدگی به شکایات و حل وفصل اینگونه موارد انجام می گیرد.
انجمن نو اندیشان اوز پس از دیدار با مسئول وکارکنان اتاق اصناف اوز در منزل زین العابدین رجایی از معتمدین و خیرین شهر اوز حضوریافت و از خدمات شایسته و ارزنده ایشان در سالهای متمادی تقدیر و تشکر نمود.


3 دیدگاه

  1. درخواست. از مسولان. اتاق. اصناف. وشورای. شهر

    کار خوبی. صورت. داده اید. اما. دوست. داریم مسولان. شورا. واتاق. اصناف. اوز. جهت. رفاه. مردم. واصناف. بخش. اوز. فکری. برای. تاسیس. دفتر. پلیس ۱۰. در اوز به. نمایند.ایناداره. برای. اوز. بسیار. ضروری. ولازم. است. در حال حاضر. علاوه. بر. شهرهای. مجاور. در مناطقی. مانند. جویم. واشکنان. هم. دایر. است بخشی از کارهایی که. در این. دفتر. انجام. میشود. شامل کارهای. صدور. وتمدید گذرنامه. کلیه کارهای. نظام. وظبفه. وسربازی. جوانان. کلیه. کارهای. مزبوط. به گواهینامه. رانندگی. وبسیاری. کارهای. دیگر که. مردم. از. رفتن به. لار. وگراش. راحت. میشوند

  2. اوزی. از شیراز

    تشویق وتشکر. از مسولین. دلسوز. کاری ارزنده. است. اما. انجمن نواندیشان باید. همراه. با مسولین. پیگیر. ارتقا. اوز. وتاسیس ادارات. مورد. نیاز مردم. صبور. اوز. باشند وکارهای مهم. وبزرگتر. را. در دستور. کار. خود. قرار. دهند. تا مصداق. نو. اندیشی وحرکت. رو. به. جلو. باشند

  3. تقاصا از بخشداری وشورای شهر

    در روزهای اینده مدیر کل دادگستری استا فارس برای افتتاح دادگاه ویژه تجدید نطر در لار وافتتاح دادگستری گراش به متطقه می ایند لازم است شورای شهر ودیگر دلسوزان ومعتمدان اوز برای پیگیری تاسیس داد گاه در اوز با ایشان ملاقات نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد