انتخاب استاندار غیربومی قبول نداریم

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی وحدت ملی فارس، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس بر گزینش استاندار بومی تاکید کرد.

علیرضا پاک فطرت: در مرحله نخست باید فردی به عنوان استاندار انتخاب شود که صاحب اندیشه، بومی و مورد قبول سرمایه گذاران باشد تا زمینه اشتغال را در استان فارس فراهم آید.

نماینده مردم شیرار و زرقان افزود: وزیر کشور گفته است، که نمایندگان استان فارس ۵ گزینه را به وزارت معرفی کنید تا از بین آنان یک نفر انتخاب شود. اما نظر نمایندگان متفاوت است و قرار است امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ نمایندگان برای معرفی ۵ گزینه به اجماع برسند.
پاک فطرت با اشاره به این که استان پهناور فارس دارای ۳۶ شهرستان است اگر استاندار غیربومی انتخاب شود فقط سه سال طول می کشد تا استاندار نقاط ضعف و قوت استان را بشناسد.

وی فرهنگ ها و خرده فرهنگ های استان را فراوان دانست که استاندار باید با آنها آشنا باشد. رئیس مجمع نمایندگان فارس اظهار داشت: که استاندار باید مورد قبول سرمایه گذاران باشد و خودش نیز علاقمند به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال باشد و ما تجربه استاندار ضعیف را تکرار نکنیم.


5 دیدگاه

  1. الان استاندار بومی واهل مرودشته ، قبلا تبادار غیر بومی واهل بوشهر بود قبل آن مرحوم احمدی بومی واهل مهر ولامرد بود ، حالا نمی دانم چه کسی بشود ؟

  2. دکتر ایمانیه رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز گزینه اصلی مجمع نمایندگان فارس است.

  3. اوز ی و درباره استاندار

    دکتر ایمانیه با اوز آشنایی دارد اگر ایشان استاندار شوند خوب. است البته استاندار فعلی هم مناسب است چون بومی استان هم می باشد. فرمانداران که حرف. ندارد همه مردم ازش. راضی هستند

  4. امیدواریم استاندار قوی وبا دید باز انتخاب بشه

  5. اوزی. واستاندار فارس

    هرکس استاندار شوند ما یاد و خاطره. استانداری آقای مهندس رحیمی استاندار فعلی. را فراموش نمی‌کنیم زیرا با شجاعت ایشان اوز شهرستان. شد. ودر مقابل نماینده قبلی مجلس. کوتاه. نیامد. موفق. باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد