بررسی مسائل فرهنگی اوز در دیدار رییس شورای شهر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز

فریدون نامی رییس شورای اسلامی شهر اوز با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این اداره بازدید و با فروغ هاشمی مسئول اداره درباره مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی گفتگو کردند.
در این گفتگو در مورد فعالیت فرهنگی و انجمن ها و مشکلاتی که از زمان شیوع ویروس کرونا برای هنرمندان و برنامه های فرهنگی و هنری پیش آمد و فضای کنونی جامعه و موضوعات مهمی که از زمان شکل گیری اداره در دستور کار قرار گرفت و نیاز سنجی در مورد زیرساخت های فرهنگی،طرح احداث سالن اجتماعات شهری و سایر طرح ها و برنامهصحبت شد.
هاشمی از حضور رییس شورای شهر و بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد تشکر کرد و گفت: در کنار کمبودها و محرومیت ها باید به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان و دست آوردها و سرمایه گذاری روی آنها نیز توجه کرد، ظرفیت هایی چون شهر کتاب،شهر خلاق، آیین ها و سنت های بومی و محلی، پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری شهرستان در زمینه های مختلف و توجه به افرادی که پای کار هستند و احیا و معرفی آداب و سنن و ظرفیت های فرهنگی با کمک همه مسئولین شهرستان بر اساس نیاز سنجی در دستور کار و پیگیری قرار گیرد.
فریدون نامی رییس شورای شهر با ابراز امیدواری از چشم انداز آینده گفت با انعقاد تفاهم نامه ها با شهرداری و شورای شهر و طراحی یک نقشه راه فرهنگی و تنظیم آن می توانیم در توسعه فرهنگی و هنری گام های بلندی برداریم.
در پایان نیز معرفی نامه عبدالله ثریانژاد و فریبا برازنده از اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان رابط فرهنگی بین شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد،خانه فرهنگ و هنرمندان تحویل اداره داده شد.


3 دیدگاه

  1. راستی ساختمان اداره ارشاد و فرهنگ اوز. در محله. مسکن مهر به کجا. رسید اطلاع رسانی کنید

  2. معلم بازنشسته

    شهر اوز از نظر مسایل فرهنگی کمبودی ندارد بیشتر اخبار منطقه حول وحوش کارهای فرهنگی میگردد آنچه کمبود داریم. کارهای زیر ساختی وعمرانوابادی وفعالیت های اقتصادی. اینکه. شهر مارا یک شهر مصرفی و مهاجر فرست وغیر تولیدی کرده است

  3. شورای شهر بهتر است که به امورات زیر بانی وعمرانی. ومبلمان شهری. بپردازد. در اوز کسانیکه در فکر مسایل فرهنگی. موزه ماموران. رونمایی هستند. زیاد. میباشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد