بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در مجتمع آفرینش

به گزارش پسین اوز و به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، آیین ویژه ای با حضور فرماندهی نیروی انتظامی و پرنسل و پلیس راهور شهرستان، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر، معاون پرورشی آموزش و پرورش و دانش آموزان کلاس های اول، دوم و نوآموزان پیش دبستانی، مدیریت، معاونان و معلمان مجتمع در محل مجتمع آفرینش برگزار شد.

ابتدا نازنین زهرا محمدیان دانش آموز کلاس دوم به نمایندگی از دانش آموزان مجتمع به سبزپوشان خیر مقدم و تبریک گفت و دانش آموزان ضمن خواندن سرود  به مهمانان یک شاخه گل تقدیم کردند.  سپس سرهنگ محمدیان با اهداء کارت هدیه و کلاه و خودکار به دانش آموزان، گفت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان و این مجتمع نشانه اقتدار و امنیت پرسنل خدوم نیروی انتظامی دانست و از همکاران که وی را همراهی  کرده اند تشکر و از کارکنان مجتمع آموزشی سپاسگزاری نمود.

در ادامه فریدون نامی رئیس شورا، علمدار ملکی معاون آموزش و پرورش و احمد خضری به ترتیب هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند. پروین دادستان مدیر مجتمع ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از حضور آنان در مجتمع سپاسگزاری کرد.

سرهنگ محمدیان، فریدون نامی، علمدار ملکی از کیفیت آموزشی مجتمع آفرینش به نیکی یاد کرده و برای مدیریت و معلمان آرزوی موفقیت کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد