دفتر پست اوز به اداره ارتقا یافت

به گزارش پسین اوز، با حضور مدیر کل پست استان فارس، مدیر حراست، روسای ادارات پست لارستان و گراش، دفتر پست اوز به اداره ارتقا و افسانه اعتمادی به عنوان سرپرست اداره منصوب و مشغول به کار شد.

صبح روز شنبه ۱۵ شهریور ۹۹ نشستی با حضور فرماندار، نیکوکاران، اصحاب رسانه، رئیس دانشگاه آزاد، مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس، شیخ صالح انصاری، شهردار، رئیس شورای شهرستان و شهر، مسئول دبیرخانه امور بانوان و مسئولان بخش خصوصی فعلی پست در تالار فرمانداری برگزار و افسانه اعتمادی به عنوان سرپرست اداره پست اوز معرفی شد.

در این نشست فرماندار گفت: آغاز هفته را با استقرار اداره پست و حضور مدیرکل پست به فال نیک گرفته و در طول هفته نیز شاهد استقرار و افتتاح ادارات مختلف هستیم و به یاری خدا شهرستان نوپای اوز در راه پیشرفت گام‌های بلندی را برمی‌دارد. علی اصغر علی پور افزود: پست و ارتباطات از محورهای اصلی توسعه هستند و بومی گزینی نیز از اقدامات اینجانب است که خانم اعتمادی که اهل اوز و در اداره پست گراش مشغول بوده است نیز به عنوان سرپرست معرفی کرده‌ام.

 راستگو رئیس شورای شهر و شهرستان، شریفی مدیر دفتر نماینده و عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد ضمن اشاره به سابقه پست از مدیرکل درخواست کردند تا در استقرار نیرو و شکل گرفتن اداره کمک کنند.

احمد خضری سابقه پست را تشریح کرد و گفت: در جنوب استان فارس فقط شهرهای لار و اوز دارای پست بودند و محمد ابراهیم شافعی نخستین رئیس پست در اوز بود که به محمد ابراهیم پست معروف شد. وی ضمن اشاره به خاطره‌ای از مردان پستچی اوز به حاج عبدالله نظری که به چاپار معروف بود و در یکی از سفرهایش گلوله خورده بود اشاره کرد و گفت: نگاه مردم اوز به پست نگاهی عمیق و خردمندانه است و می طلبد که نگاه مسئولان نیز ویژه باشد. وی از بخش خصوصی مسلم مولوی و بی بی فاطمه هاشمی نیز که یک سال پست را به طور خصوصی اداره کردند قدردانی کرد.

محمد محمودی از نیکوکاران اوز نیز پست را عامل ترقی دانست و وجود روزنامه حبل المتین در هندوستان و ارسال آن توسط پست به اوز را یکی از نمونه های خوب پست دانست و گفت: محمد ابراهیم شافعی و فرزندش عبدالله شافعی پست را در اوز بنیاد نهادند. وی از عبداله نظری، محمدامین امیری، احمد ملائی و قاری که در پست اوز زحمت کشیده اند یاد کرد و قول مساعد داد که همکاری لازم در پست از نظر مادی داشته باشد.

مدیرکل پست استان فارس سخنانش را با تعریف و تمجید و پیگیری از فرماندار اوز شروع کرد و گفت: من ۳ ماه است که در این سمت قرار دارم و اولین سفر شهرستانی به اوز آمده ام و الحق که میزبانی توانا و خونگرم هستید و از مردم و مسئولان تشکر کرد. مهدی آزادی افزود: مردم فارس به شهرستان‌های جنوبی از جمله اوز افتخار می‌کنند که هم اهل فرهنگ و هم اهل خیر و خیرات هستند. آزادی ضمن اشاره به سال ۱۳۹۴ اظهار داشت: در آن زمان من در پست معاون فنی، وارد اوز شدم و اکنون که سال ۹۹ وارد شهرستان اوز شدم تفاوت بسیاری حس کردم و این از نعمت شهرستان شدن است.

 مدیرکل پست در پایان اضافه کرد که پس از وصول چارت سازمانی اداره پست اوز نسبت به تعیین نیرو و غیره اقدام خواهیم کرد. وی از خالد بهروزی و بی بی فاطمه هاشمی سپاسگزاری نمود.

 شیخ صالح انصاری نیز با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: مسئول و کارمند حتی اگر نتواند کار مردم را انجام دهد می‌تواند با لسان خوش برخورد و ارباب رجوع را راضی  کند.

مسعود کرامتی شهردار نیز گفت: امیدواریم پست نوین خدمات نیکی را به مردم ارائه دهد. وی افزود: نقشه کدپستی کامل شهر را نداریم و در حال بازنگری نقشه جامع شهری هستیم و می طلبد که تمام اماکن دارای کد پستی باشند.

 در پایان جلسه حکم سرپرستی افسانه اعتمادی توسط مدیرکل پست به وی اعطا شد و حضار از اداره پست بازدید کردند. پسین اوز از فرماندار و شورای شهر و شهرستان که پیگیری استقرار پست بودند و از زحمات بخش خصوصی مسلم مولوی و بی بی فاطمه هاشمی و خالد بهروزی که پست را به مدت یکسال اداره کردند سپاسگزاری می کند.


5 دیدگاه

  1. دربین ادارات شهرستان اوز اداره پست ظاهری قدیمی وعقب مانده دارد باید همراه با یک تابلو خوب وکلا تعمیر شود تاازین حالت خارج شود

  2. اندر جکایت اداره پست اوز

    اداره پست اوز ازقدیمیترین ادارات پست در جنوب فارس بوده اما فعالیت ان دراین سالها گسترش نداشته ونسبت به شهرهای مجاور عقب تر مانده است اینشالله ریاست جدید بتواند پست اوز را متحول نماید

  3. خوشحالیم که پست اوز به حقش رسید خانم اعتمادى باید خودرا نشان بدهد اولین کار نصب تابلو در خور شان اوز است

  4. سلام . آیا پست تا روز دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ باز هست یا تعطیله؟؟؟ چون میخواستیم سفارش بدیم که تا اون موقع به دستمون میرسه!!

  5. سلام پستی که یه شماره تلفن داشته باشه اونم گاهی جوابگو نباشه که پست نی یه پست موضخرف نه کارش درست است نه اون آدمهای عوضی که اونجا کار می کنن واقعا اوز رو بادید یه دهات دونست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد