شورای شهر با معتمدان به مشورت پرداخت

 به گزارش پسین اوز، در ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ با دعوت شورای اسلامی شهر اوز ۳۵ نفر از مدیران و صاحب نظران شهر اوز برای تعیین و مشخص نمودن درخواست‌های اساسی شهرستان به منظور ارائه به نماینده ویژه رئیس جمهور در تالار فرمانداری شهرستان اوز به ارائه دیدگاه‌های خویش پرداختند.

 فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز ضمن تشکر از حضور دعوت ‌شدگان گفت: برای پیشرفت و توسعه شهرستان اوز به پیشنهادات و نظرات شما عزیزان نیازمندیم.

 وی از همه افرادی که تاکنون برای ارتقاء اوز زحمت کشیدند سپاسگزاری کرد.

 

سارا وحدانی سخنگوی شورای اسلامی شهر اوز نیز حفظ انسجام و همبستگی و وحدت را شعار و هدف شورای ششم دانست و افزود: شورای ششم شهر اوز جایگاه نظرات و پیشنهادات سازنده همه اقشار و گروه‌های گروه هاست و خرد جمعی هدف ماست. وحدانی با اشاره به اینکه مسلماً فرماندار، شهردار و سایر مسئولان نیازمندی های شهرستان را ردیف و ارائه خواهند کرد؛ اما شورا نیز به طبع مردمی بودن موضوع را با شما در میان گذاشته است.

 شیخ محمد صالح انصاری مدیر مدارس علوم دینی اوز طی سخنانی کوتاه گفت: یک فرد مومن علاوه بر رعایت مسائل شرعی می باید در مسائل اجتماعی نیز فعال باشد.

وی از مردم خواست مطالبه گر بوده و پیوسته درخواست‌های خویش را مطرح سازید و حضور در صحنه خود نوعی مطالبه گری دانست.  شیخ انصاری ۱۲ ربیع‌الاول و هفته وحدت را فرصتی برای مطالبه گری دانست.

مسعود کراماتی شهردار ضمن تحسین نشست هم اندیشی اظهار داشت: پیشنهادات و درخواست ها را جمع‌آوری و پس از جمع‌بندی ارائه دهیم. وی بر وحدت جامعه تاکید نمود.

 سینا آقایاری معاون فرماندار ضمن تشکر از شورا اظهار امیدواری کرد که جلسات تخصصی تر و با تعداد کمتر تشکیل تا نتیجه بهتری حاصل شود.

 در ادامه جلسه آقایان: محمد محمودی، محمد وحدانی، هدایت‌الله نامی، فرهاد ابراهیم پور، احمد خضری، ابراهیم جام گوهری، عبدالعزیز خضری، فروغ هاشمی، احمد کریما،  ابراهیم احمدی، عبدالله معصومی نژاد، محسن مهرآوران، عبدالحمید خضری و فریبا صالحی به ترتیب پیشنهادات و نیازمندی های شهرستان را که در حقیقت زیرساخت‌های این شهرستان بودند عبارتند از: آب، مسکن، مخابرات، راه توسعه اقتصادی را مطرح و خواهان تنظیم درخواست نامه و ارائه به نماینده رئیس جمهور شدند و جلسه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.


3 دیدگاه

  1. پیشنهاد به مسولین اوز

    با سلام. لازم است یک هیبتی از اوز برای دیدار با استاندار جدید فارس. عازم شیراز شوند و مطالبات شهرستان اوز. را مطرح نمایند

  2. با سلام خدمت مردم با فرهنگ اوز کاش میشد تمام گفتگو ها را پخش کرد و خروجی آن را نوشت من تعجب هستم افرادی همچون آقای فرهاد ابراهیم پور که خودش را روشنفکر مینامد و قلم فرسایی میکند با چه عقبه ای با جاده مخالفت میکنید کاش صداقت را از پدر بزرگوارت یاد می‌گرفتی که سالین در جاده بود و حرف حق را میزد ما نمی‌دانیم به چه افتخار میکنی با چه علمی مخالفت و تخریب میکنی واقعا جای تعصب دارد

  3. فرهاد ابراهیم پور

    با سلام خدمت آن خانم یا آقای صدای حق . من شجاعت نوشتن نام خود را دارم تو هم اگر هویتی داری نام و نشانت را بگو آدم بی هویت شخصیت حقوقی ندارد که ادعا کند . من در آن جلسه که شما هم حضور داشتید در باره جاده چک چک حرف زدم و بسیاری از حاضرین شنیدند که آنرا ای کاش اهالی صادق مطبوعات آنرا می نوشتند . تهمت زدن و هوچیگری از خصایص آدم های بزدل است . در آن جلسه صادقانه و شفاف را جع به مشکلات شهر گفتم . تعجبم در این است که چرا مدیر پسین اوز نتوانسته این مورد را تشخیص دهد . پیگیری خواهم کرد تا جلوی شایعه و تهمت افراد را بگیرم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد