مجوز فعالیت موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز صادر شد

پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز با موضوع فرهنگ سازی و ترویج به مشارکت در امور خیریه صادر شد.

به گزارش پسین اوز، آیین معرفی و شروع به کار رسمی موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز پنج شنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولین مربوطه در تالار فرمانداری اوز برگزار شد.

ابتدا محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول عنوان کرد: برای اولین بار در شهرستان اوز یک موسسه مردم نهاد با مجوز رسمی فعالیت می کند. در شهرستان اوز یک شاخصه ویژه ای که وجود دارد، بحث ورود مردم در موضوع های اجتماعی است و وجود خیرین باعث شده است این مشارکت نمود بیشتری داشته باشد. جایی که مردم ورود می کنند قطعا می تواند اثربخش تر باشد.   

وی در ادامه گفت: در موضوعاتی مثل: مخزن آب، سی تی اسکن، ساختمان مرحوم حسان، مجتمع توانبخشی روستای کهنه و … را از استاندار خواسته ایم که بخش عمده کار که برعهده دولت می باشد انجام پذیرد تا شرمنده خیرین نباشیم.

آجی مزرعی رئیس موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت امناء، اعضای موسسه، مدیریت بیمارستان و دیگر عزیزان در پیگیری و اخذ مجوز گفت: این موسسه قبل از صادر شدن مجوز فعالیت خود را آغاز کرده بود وامروز خوشحالیم که اولین مجوز موسسه صادر شده است. امیدواریم بعد از این بهتر از گذشته خدمت رسان مردم باشیم.

وی فعالیت های این موسسه خیریه و اهداف اصلی آن را عنوان کرد:

۱-ساماندهی مشارکت های مردمی برای حمایت از بیماران

۲-ساخت و تجهیز و بازسازی و توسعه بیمارستان

۳-هماهنگی خیرین برای مشارکت در توسعه سلامت

موسسه در این سه حوزه می تواند ورود کند و قانون خاص خود را دارد و حق دخالت در امور دیگری ندارد.

در این آیین نازنین رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز، محمد حشمتی رئیس بیمارستان امیدوار اوز، فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر اوز، اعضای موسسه: یونس امیدوار، ساسان پیرزاد، سلمان قائدی، عبدالرحمن صالح و ابراهیم فیروزی دیدگاه های خود و مشکلات حوزه بهداشت اوز که همه یک هدف را دنبال می کنیم خیرین را باید تشویق کرد تا در زمینه بهداشت و درمان سرمایه گذاری کنند، در گرفتن حق و حقوق نه تنها در حوزه بهداشت بلکه حوزه های دیگر همه باید متحد باشیم، پیگر مشکلات باشیم و آنها را پیگیری کنیم و… را مطرح کردند.

در پایان پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز قرائت و به رئیس موسسه تقدیم شد.


1 دیدگاه

  1. کارمند بیمارستان. مظلوم. اوز

    دستگاه سی تی. اسکن. بخش بیرم. طی ۲ ماه آینده نسب میشود. ولی برای بیمارستان. اوز. از طرف لار اقدام نمی شود وقولی هم. به اوز نمی دهند. بیمارستان با سابقه اوز. به مرکز امداد تبدیل شده است و همه بیماران. را به لار وگراش میفرستند موسسه خیریه بیمارستان باید این مسایل را از طرف مرکز استان پیگیری نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد