نخستین نشست مشترک روسای شوراهای ۴ شهرستان

 روسای شوراهای چهار شهرستان: لارستان، گراش، اوز و خنج در فرمانداری شهرستان اوز نخستین نشست مشترک را برای بررسی مسائل و مشکلات ۴ شهرستان برگزار کردند.

به گزارش پسین اوز و بر اساس گزارش دریافتی مقرر شد که این نشست به طور مرتب برگزار و مصوبات آن پیگیری شود خلاصه مصوبات این نشست به شرح زیر است:

۱-تشکیل شورای سیاستگذاری برای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

۲- پیگیری برای افزایش تعداد نماینده مجلس و تعیین دو نماینده برای چهار شهرستان

۳-نشست روسای شوراهای شهرستان به طور مرتب با حسین زاده نماینده مردم در مجلس

 ۴- دعوت از استاندار فارس برای بررسی مسائل و مشکلات که در یک روز از چهار شهرستان بازدید کند.

 ۵- از حسین زاده نماینده شهرستان‌های: لارستان، گراش،  اوز و خنج درخواست شد تا از رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دعوت شود و موضوع جاده‌های ۴ شهرستان را بررسی نمایند.

 گفتنی است که در این نشست منصور جعفری رئیس شورای شهرستان لارستان، عباس رشیدی رئیس شورای شهرستان گراش، منصور رحمانیان رئیس شورای شهرستان خنج به میزبانی فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان اوز شرکت داشتند.


3 دیدگاه

  1. قابل توجه شورای شهر. ومسولین. اوز

    شورای شهر. شورای شهرستان اوز باید فکری به حال تاسیس ادارات مهم و مورد نیاز مردم به نماید تا این همه مردم سرگردان کارهای ثبتی واداری خود. در لار وگراش نباشند. اداره ثبت اسناد واملاک پزشکی قانونی. وپلیس +۱۰ به جد مورد نیاز اهالی شهرستان. است

  2. اهالی محترم شورای شهر اوز توجه توجه

    شورای شهر مرکز شهرستان اوز فکری به حال تاسیس اداراتی بکند که در بخشها ومناطق کوچک اطراف وجود. دارد اما در مرکز شهرستان مردم از آن محروم هستند اداراتی که در گله دار واشکنان وبیرم وجویم بنارویه هستند اما در اوز وجود ندارند

  3. شورای شهر باید به فکر وتلاش برای پیشرفت مرکز شهرستان شود تاسیس پلیس +۱۰وثبت اسناد محیط زیست ادارهوپزشک قانونی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد