همکاری های مشترک بهزیستی و بنیاد مسکن


به گزارش پسین اوز و نقل از سرپرست بنیادمسکن، در دیدار بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن شهرستان اوز با زارعی معاون موسسات غیر دولتی ،مشارکتهای مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان فارس مسائل پیرامون دو اداره مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در این دیدار دوستی روشن با بیان در اولویت قرار دادن مددجویان تحت پوشش بهزیستی در بحث واگذاری زمین در روستاها با تخفیف ۲۰ درصدی و پرداخت تسهیلات طرح ویژه قرض الحسنه عنوان داشت : در راستای حمایت از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی، در صورت تامین زمین در شهر اوز در قالب طرح اقدام ملی یا اعطای زمین توسط خیرین ، بنیاد مسکن آمادگی همکاری در ساخت و اعطای تسهیلات طرح ویژه به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بصورت قرض الحسنه و بدون ضامن و با ضمانت سفته زنجیره ای در سال جاری را دارد .
زارعی نیز ضمن تقدیر از تعامل همیشگی بنیاد مسکن با بهزیستی عنوان کرد : بهزیستی نیز با هدف تامین سرپناه مناسب برای جامعه هدف تحت پوشش خود، آمادگی کامل جهت پرداخت کمک های بلاعوض و صدور معرفی نامه های لازم جهت بهره مندی این افراد از معافیتهای قانونی پرداخت هزینه های انشعابات آب، برق و گاز و عوارض صدور پروانه ساختمانی را دارد.


1 دیدگاه

  1. کارمند اوزی

    نمایندگی بهزیستی اوز باید به اداره مستقل ارتقا یابد تا بتواند دارای بودجه واعتبارات دولتی شود بنابرین فرمانداری شهرستان درین مورد اقدام نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد