پسین اوز و جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر (۵)

در گروه D مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال قطر تیم های: ۱- فرانسه ۲- استرالیا ۳- دانمارک ۴- تونس حضور دارند.
۱-تیم ملی فرانسه که به آبی ها ملقب هستند تا کنون ۱۶ بار در جام جهانی حضور داشته و ۲ بار قهرمان شده است. این تیم اروپائی با مربی گری دیدیه دشان با دستمزد سالانه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو نخستین بازی خود را در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه اول آذر در مقابل استرالیا انجام می دهد. فرانسه در رده چهارم فیفا قرار دارد.


۲- تیم ملی فوتبال استرالیا که در رده ۳۸ رنگینگ فیفا قرار دارد عضو کنفدراسیون فوتبال آسیاست. لقب آنان «ساکروس» است. تا کنون ۵ بار در جام جهانی حضور داشته و یک بار هم به یک شانزدهم نهائی رسیده و در سال ۲۰۱۵ هم قهرمان جام ملت های آسیا شده است. مربی این تیم گراهام آرنولد با دستمزد سالانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو می باشد.
۳- تیم ملی فوتبال دانمارک که به دینامیت معروف است در رده ۱۰ فیفا قرار دارد و یک تیم قدرتمند اروپائی است که تاکنون ۸ بار در جام جهانی حضور داشته است و در سال ۱۹۹۸ به یک چهارم نهائی رسید و در سال ۱۹۹۲ نیز قهرمان جام ملت های اروپا شد. مربی این تیم کسپر هیولمند با دستمزد سالانه یک میلیون و ۱۵۰ هزار یورو است. نخستین بازی آنان در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه اول آذر با تیم تونس می باشد.
۴- تیم ملی فوتبال تونس از قاره آفریقا با مربی گری جلیل القادری با دستمزد سالانه ۱۳۰ هزار یورو است. تیم تونس در رده ۳۰ رنگینگ فیفا قرار دارد. آنها به عقاب های کارتاژ شهرت دارند. ۵ بار در جام جهانی حضور داشته و یک بار قهرمان جام ملت های آفریقا شده اند. تونس تیم خوش ترکیبی دارد که در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر روز سه شنبه اول آذر در برابر تیم دانمارک نخستین بازی خود را به نمایش می گذارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد