پیام تبریک سال نو، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز

باسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز برای ملت ما الگویی بی بدیل از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ایرانیان با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصائب فراوانی در حوزه فشار حداکثری تحریم های ظالمانه جبهه استکبار و آزمون بزرگ کرونا را پشت سر گذاشته و توانسته اند تا در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابر آسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی، پاسداری نمایند.

از همه همراهی و همیاری خوب و ارزنده مردم فهیم شهرستان که با خدمتگزاران خود در دولت داشته و دارند، تقدیر شایسته کرده و به همه همکاران تلاشگر؛ اعم از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی،فعالان بخش های عمومی و غیردولتی در عموم حوزه ها که دل در گرو سربلندی هرچه بیشتر این مرز و بوم دارند، خدا قوتی جانانه گفته و دستهایشان را به گرمی می فشارم.

با نهایت صمیمیت و مباهات، فرارسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۰ و سال « تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها »را به عموم مردم خونگرم و خردمند شهرستان اوز تهنیت گفته، آرزوی سالی سرشار از سعادت و سلامت توام با آرامش و امنیت از درگاه ربوبی پروردگار مسئلت دارم.

هر روزتان نوروز و دلهایتان سبز و بهاری باد.

علی اصغر علی پور
فرماندار شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد