۱۴ شهر جنوب فارس ۹ میلیارد تومان خسارت سیل گرفتند

نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم از اختصاص ۹ میلیارد تومان برای خسارت سیل دی ماه سال گذشته به شهرداری های ۱۴ شهر شهرستان های جنوب خبر داد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین حسین زاده نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل سال گذشته به ۱۴ شهر جنوبی فارس خبر داد و گفت: ۶ میلیارد تومان از این بودجه به ۷ شهرداری در لارستان احتصاص یافت.

وی توزیع اعتبارات به شهرداری ها را به شرح زیر اعلام کرد:

۱-لار ۲ میلیارد ۲- بیرم ۲ میلیارد ۳- عمادشهر ۷۰۰ میلیون ۴- خور ۵۰۰ میلیون ۵- لطیفی ۴۰۰ میلیون ۶- دهکویه ۳۰۰ میلیون ۷- بنارویه ۱۰۰ میلیون ۸- خنج ۱/۵ میلیارد ۹- محمله ۵۰۰ میلیون ۱۰- جویم ۵۰۰ میلیون ۱۱- گراش ۴۰۰ میلیون ۱۲- ارد ۱۰۰ میلیون . دفتر نماینده مجلس اعلام کرده است که برای شهرداری های اوز و کوره ۵۰۰ میلیون پیش بینی شده است.


5 دیدگاه

  1. نماینده مجلس. پاسخ دهند. عدم عدالت

    تفاوت وتبعیض چرا برای شهرستان اوز این بودجه در نظر
    نه گرفته اند. نماینده مردم. چرا به همه مناطق این بودجه را داده اند اما برای شهرستان اوز میگویند پیش بینی شده است. آیا این عدم عدالت نیست؟؟؟

  2. فرمانداری وشورای شهر اوز. اقدام نمایند

    شورای شهر شهرستان اوز. وفرمانداری. باید این عدم مساوات و برابری درحق شهرستان اوز. را پیگیری نمایند. با تشکر

  3. نماینده مجلس. پاسخ دهند

    چرا برای همه شهرها بودجه تخصیص داده اند. اما برای اوز. میگویند پیش بینی شده است آیا ریش دفتر نماینده در مجلس وسایر مسولین. جوابگو هستند ؟؟!!

  4. پرداخت این مبلغ بر اساس عدالت بوده چون خسارت بعضی شهرها در سیل شدید بوده مثلا در گراش خیلی کم بوده و ۴۰۰ میلیون اختصاص دادن یعنی کمتر از اوز ۵۰۰ میلیونی

  5. قابل توجه ریس هلال احمر. اوز

    اخیرا یک دستگاه وانت دوکابین مجهز از طرف استان. به هلال احمر گراش. تحویل شده است. آیا هلال احمر اوز با این سابقه درحال پیگیری واقداماتی. این چنین است ؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد