۳ میلیارد تومان برای تجهیز مجموعه ورزشی خیرساز کوره اختصاص یافت

با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده؛۳ میلیارد تومان برای تجهیز مجموعه ورزشی خیرساز کوره اختصاص یافت

به گزارش پسین اوز و به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و پس از نامه‌نگاری‌های متعدد وی با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، ۳ میلیارد تومان دیگر برای تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی خیرساز شهر کوره اختصاص پیدا کرد.

پیش از این نیز با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده ۲ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل این مجموعه ورزشی جذب شد.

مجموعه ورزشی خیرساز شهر کوره شامل سالن‌ چندمنظوره فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال، سالن بدنسازی، سالن تنیس روی میز، سالن بازی‌های کامپیوتری، بوفه و کافی‌شاپ، مهمانسرا، آمفی‌ تئاتر، خوابگاه ورزشکاران و بخش اداری است.

کار ساخت این مجموعه با زیربنا بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر از سال ۹۷ آغاز شده و با نیک‌اندیشی خیر گرانقدر آقای عبدالرزاق عبدالجلیل و اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان، تاکنون هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از همت والای این خیر گرانقدر اظهار داشت: نیک‌اندیشان منطقه در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به کمک دولت آمدند و مجموعه‌های ورزشی و درمانی برای مردم عزیز و محروم منطقه ساختند، اما دولت باید نسبت به اجرای تعهدات، تجهیز، تکمیل و نگهداری این مجموعه‌ها اهتمام جدی داشته باشد. از این رو پیگیری‌های بسیاری برای اختصاص بودجه به این مجموعه ورزشی صورت گرفت که با همکاری دکتر نوبخت ۵ میلیارد تومان تخصیص یافت.

گفتنی است، “کوره” در روزهای گذشته و با ابلاغ وزیر کشور به شهر ارتقا یافت و در آینده نزدیک شهرداری این شهر نیز آغاز به کار خواهد کرد.


1 دیدگاه

  1. اندر حکایت تاسیس ادارات. به. زودی

    امید وارم که تاسیس شهرداری. کوره. مانند. دادگستری واداره ثبت. اوز. نشود. وبزودی تأسیس گردد در اوز بارها اعلام شده که. اداره ثبت. ودادگاه بزودی. تاسیس میشود. ولی. هیچ وقت بزودی. نشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد