پنجمین المپیاد ورزشی مدارس اوز

به گزارش پسین اوز؛ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای امروز چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ در دبیرستان دوره اول غیردولتی حاج یوسف نظری آغاز شد.

در این آئین بخشدار و سایر مسئولان ادارات و مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند. دانش آموز خوش صدا و پرکار آموزشگاه احسان احمدی مجری برنامه بود و فاضل پیامی دیگر دانش آموز موفق در رشته ورزشی که حتی مقام کشور را داراست با دوچرخه مشعل بازیها را روشن کرد. سپس ۳۶ تن از دانش آموزان ورزشکار این آموزشگاه در قالب تیم های والیبال، فوتسال، هندبال، تنیس روی میز، طناب کشی و دوچرخه سواری از مقابل جایگاه مسئولان رژه رفتند و پس از پخش سرود المپیاد محمد امیری نژاد دیگر دانش آموز آموزشگاه سوگندنامه را قرائت کرد. یاسین جلیلی شعری از شاملو را قرائت کرد و بهرام رفیعی مدیر آموزشگاه المپیاد ورزشی را نماد جوانمردی و سخاوت دانست. وی افزود: امروز علم و دانش می تواند انسان را توانا بسازد. محمدرضا رضائی رئیس اداره آموزش و پرورش طی سخنانی گفت: پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در این آموزشگاه آغاز می شود و از مدیر و دبیران و اعضای انجمن اولیاء و مربیان و دانش آموزان سپاسگزاری کرد و گفت: خوشحالم که ۱۰۵ دانش آموز در این مدرسه به تحصیل اشتغال دارند.

وی از مجتمع آفرینش، کرانی و زارع نیز سپاسگزاری کرد. به فاضل پیامی لوح تقدیر داد و دانش آموزان نمایش دوچرخه سواری برگزار کردند و برنا معاون مدرسه شبانه روزی به نمایش روپائی با توپ پرداخت.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد