آغاز دهه فجر در شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، آیین دهه فحر با حضور مسئولان در دبیرستان دوره اول متوسطه احمدیان شهر اوز آغاز شد.

در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه به پاس یادمان ورود تاریخی امام راحل به کشورمان، حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی و امام جمعه، علی اصغر علی پور فرماندار، محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش زنگ انقلاب را به صدا درآوردند.

با نواختن زنگ انقلاب، جشن ها و مراسم در دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در شهرستان اوز آغاز شد. مهسا محسنی پور دانش آموز این آموزشگاه مجری برنامه بود که از مبینا افشاری؛ برای قرائت قرآن دعوت کرد و شازمان خادمی مدیر دبیرستان احمدیان ضمن گرامیداشت دهه فجر به طور مختصر ویژگی های انقلاب اسلامی را برشمرد و با اشاره به شیوع بیماری کرونا و آموزش از طریق فضای مجازی به معرفی شبکه شاد پرداخت. مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز نیز با اشاره به فرازهائی از سخنان مقام معظم رهبری گفت: تکریم شهدا و ایثارگران و خضوع در برار روح فداکار آنان و ورود امام راحل در ۱۲ بهمن و نقش آن در زندگی اجتماعی مردم ایران و منطقه را باید مورد توجه قرار داد.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز استقبال روز ۱۲ بهمن از امام راحل را در سال ۵۷ را در تاریخ بی سابقه دانست و اظهار داشت: مردم با این استقبال بی نظیر نشان دادند که از ظلم و ستم شاهنشاهی رهائی یافته اند.

وی افزود: امام با آمدنش به ایران، اسلام را احیاء و عدل و عدالت را به ارمغان آورد. علی پور وحدت و همدلی را رمز موفقیت انقلاب دانست. وی در پایان ضمن یادآوری شهادت سردار سلیمانی و شهید فخری زاده ادامه راه آنان را وظیفه دانست.

در ادامه مبینا افشاری، مریم محمدی و بنار دانش آموزان آموزشگاه مقالاتی در رابطه با انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل پرداختند.

در پایان جوایزی به ۲۲ نفر از دانش آموزان فعال مدرسه بویژه در رشته قرآن اهداء شد.

در این آیین امام جمعه، فرماندار، معاون، بخشداران، شهردار، رئیس شورای شهرستان، روسای دانشگاههای پیام نور، آزاد و دانشکده بهداشت، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، کمیته امداد امام(ه)، میراث فرهنگی و ارشاد، فرماندهای نیروهای نظامی و انتظامی و جانشینان، اصحاب رسانه، و تعدادی از فرهنگیان حضور داشتند. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد