آیین تکریم و معارفه بخشدار بیدشهر


به گزارش پسین اوز، آیین تکریم و معارفه صفدر منشی به عنوان بخشدار بیدشهر پس از شش ماه سرپرستی در سالن اجتماعات کوره(مرکز بخش) با حضور فرماندار شهرستان اوز، مدیر دفتر نماینده، امام جمعه کوره، شوراها و دهیاران بخش برگزار شد.


علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک عید بزرگ مبعث پیامبر وحدت (ص) عنوان کرد: ما مقوله بسیار مهم را پیش رو داریم ۱- انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با توجه به بیماری کرونا شرایط را در فرمانداری و بخشداری ها فراهم خواهیم کرد تا این انتخابات را با مشارکت مردم به نحو احسن برگزار کنیم. این حکم مقام معظم رهبری است که مردم در تصمیم گیری ها مشارکت داده شود. میزان رای ملت است. و شورای که پشت آن بیشترین آرا را داشته باشد حرف های بیشتری خواهد زد تا انتخابات را با شکوه برگزار کنیم.
۲- مقوله بیماری کرونا که متاسفانه امنیت و اقتصاد و روزمرگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده. وی گفت: من از مردم بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی گلایه دارم. از بخشداران، شوراها و دهیاران و معتمدین به عنوان کادر تاثیر گذار می خواهم مردم را هوشیار و در این راه یاری کننده کادر درمان باشند.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی با کمک دکتر حسین زاده در بحث گاز، آب، فیبرنوری، تجهیزات جدید اینترنتی و … در این بخش انجام و ارائه شده است. امید که با کمک همدیگر کارها را پیش بریم.


در این آیین صفدر منشی ضمن خیر مقدم، از فرماندار و مردم بیدشهر که از شهریور ماه به عنوان سرپرست خدمتگزار در بخش بیدشهر بوده است و اینک با حکم انتصاب به عنوان بخشدار بخش بیدشهر باز هم در خدمت این مردم است تشکر نمود. وی از حسن اعتماد فرماندار و دکتر حسین زاده، دکتر رضایی، احمدی زاده، استاندار و از همکاری شوراها و معتمدین سپاسگزاری کرد. وی ادامه داد: امیدوارم شاهد توسعه و پیشرفت بخش با کمک این عزیزان باشیم.
شیخ حاج عبدالعزیز منصوری امام جمعه کوره نیز انتخاب و انتصاب بجا و شایسته صفدر منشی به عنوان بخشدار بخش بیدشهر را با توجه به شناخت و خدمت ارزنده وی در ادارات کشوری و آشنا با مسائل هستند را تبریک گفت. امید است با این انتخاب و پست بتوانند با کمک مهندس علی پور فرماندار و دکتر حسین زاده نماینده مجلس، شوراهای بخش، مردم و خیرین قدم های بیشتری در راه پیشرفت منطقه بردارند.
دکتر شمسی به نیابت از دفتر نماینده اوز نیز این انتصاب را تبریک و همکاری و حمایت های دکتر حسین زاده نماینده مجلس را اعلام نمود.
در پایان این آیین حکم انتصاب صفدر منشی به سمت های سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان اوز و بخشدار بیدشهر شهرستان اوز قرائت و داده شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد