آیین گرامیداشت روز فیشور برگزار شد

۱۹ اسفند روز فیشور با حضور گروهی از مردم و مسئولان با آیین ویژه ای به پایان رسید.

 به گزارش پسین اوز، اهالی فرهنگ فیشور در روزهای ۱۷ و ۱۸ و۱۹ اسفند سال جاری جشنواره روز فیشور را با حضور گروهی از مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، جویم و اوز در پارک جنگی فیشور برگزار کردند.

مراسم افتتاحیه در روز ۱۷ اسفند و اختتامیه در روز ۱۹ اسفند برگزار گردید.

در این مدت  ۵۰غرفه توانمندی هنری، فرهنگی و غذایی مردم فیشور به نمایش گذاشته شد. در آیین پایانی که از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با مجری گری حسین زاده مجری صدا و سیما و حضور فرمانداران و مسئولان اوز، گراش، خنج و لارستان آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت. در آن چند برنامه هنری توسط جوانان فیشور اجرا گردید و پیام نماینده توسط ابراهیم احمدی مدیر دفتر اوز نیز قرائت شد.

شاکر عبدی، تاج الدین محمدی، انسیه گلابی، محمد محمدی، به ترتیب رئیس شورا و دهیار فیشور، بخشدار مرکزی و فرماندار شهرستان اوز ضمن تشکر از مدعوین توانمندی ها و ظرفیت های فیشور را بازگو کرده و گفتند برگزاری روز فیشور به منظور حفظ آداب و سنن گذشته و نمایش ظرفیت های مردم فیشور بوده است.


14 دیدگاه

  1. روز فیشور مبارک جالب بود

  2. احسنت عالی است

  3. اوزی ودلسوزی برای فیشور

    فیشور استحقاق ارتقای برای مرکز بخش. شدن. را دارد و همه مردم ومسولان در شهرستان. اوز هم ازان می‌کنند اما از نظر قانون تقسیمات کشوری برای تاسیس یک بخش باید. دو دهستان وجود. داشته باشد که جمعیت آنها حداقل ۱۰ هزار نفر باشد بنابراین باید برای چنین شرایطی باید تلاش شود واز امکانات استانداری. ونماینده مجلس. وفرمانداری اوز برای این کار. کمک گرفت با سپاس از مردم خوب ونیکوکار فیشور.

  4. فعال اجتماعی فیشور

    احسنت،درود بر خانم حقیقت،دهیار فیشور و حامیان پارک جنگلی فیشور.واقعا چرا باید شخصی تمام و تلاش برای زادگاه اش می کنه بدون هیچ منتی،هیچ خیری همکاری لازم نمی کنه برای حقوق و بیمه،خانم حقیقت…سه شب که حسن روز فیشور بود در حد یا مرکز استان بود که باعث و بانی آن خانم فاطمه گل حقیقت همه این می دانند ولی کسی حاضر به حمایت به ایشان نیست.

  5. احسنت بر خانم فاطمه گل حقیقت بانوی اول فرهنگی شهرستان اوز

    • حق گو و حدشناس

      با احسنت و زنده باد و ماشا الله کار درست نمیشه،مسوولین فیشوری و اوزی باید بگن چرا کسی مردم فیشور حتی اوز مدیون کتابخوانی و فرهنگ حتی اقتصاد فیشور هست چرا حقوق و بیمه نیست…
      همین سه روز که نامگذاری روز فیشور شده اکثرا کاسب ها به اندازه چندماه درآمد کسب کردند

  6. هم روز محلچه هم هم فیشور جالب بود…
    ولی روز فیشور خیلی دهیار و خانم فاطمه گل حقیقت زحمت کشیدن برای مراسم و غرفه.ولی روز محلچه بسیاری از مسولیین شهرستان و حتی استان و نماینده مجلس حضور داشتند.
    سوال اینکه چرا در روز فیشور حضور نداشتند یا اینکه دهیار یا ریس شورا فیشور یا خانم حقیقت این مسوولین دعوت نکرده بودند.

  7. در جواب محبوبه. خانم

    به نظرم باید نتیجه کار در محلچه وفیشور را بررسی کنید نه اینکه چه. کسانی آنجا حاضر بودند بیشتر این کارها تشریفاتی و نتیجه چندانی ندارد مثلاً خود مسولان که شبانه روز در مرکز شهرستان ویا در خود. استان حاضر هستند. برای آنجاها چکار میکنند که برای فیشور ومحلچه انجام. نداده اند ؟؟!!

  8. سرباز فیشور

    درود بر خانم حقیقت بابت اجرا برنامه فرهنگی.همچنین برادر ایشان آقای بنیامین حقیقت که از طرف حامیان پارک دقایقی در مورد زحمت آنها صحبت کرد.
    همچنین تشکر از شاکر عبدی و مهندس تاج الدین محمدی که واقعا زحمت کشیدن.
    و احسنت بر مردم مهمان دوست فیشور.و خدا رحمت کن زنده یاد ملا عبدالعزیز حقیقت که جز بانی های اصلی پارک جنگلی بودن و همچنین تشکر ویژه از آقای عزیز نصریانی و بنیامین حقیقت که مدیریت پارک دارند.خداقوت میگم از همین جا به حامیان پارک و خانم فاطمه گل حقیقت

  9. درود بر مردم فیشور ودهیاری وشورا، بخشدار مرکزی اعضای شورای فیشور شبی خوبی بود دستشان درد نکند

  10. یه فیشوری دوستدار اوز و فیشور

    عالی بود هر سه شب متشکریم از خانم حقیقت

  11. واقعا امسال گل کاشتید متشکریم از خانم حقیقت و همسرش که تا آخر شب بدون کمک دهیار و اعضای دیگر شورا وسایل غرفه دهیاری و شورای جمع کردن…
    فیشور ما دهیار به معنای واقعی ندارند در حد حرف

  12. به افتخار فیشور محله آفتاب

    احسنت بر دختر ملاعبدالعزیز حقیقت امام جمعه سابق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد