اخبار اوز و مناطق جنوب در یک سایت

به گزارش پسین اوز، و به نقل از مدیر دفتر خدمات دیجیتال مارکتینگ آفتاب شهرستان اوز، سایت آخرین اخبار آنلاین شهرستان های  اوز، گراش، لارستان و خنج راه اندازی شده است.

سمیره مولوی افزود:  یکی از مشکلات شهر ما و منطقه استفاده زیاد مردم از شبکه های اجتماعی و پذیرش خبر از این طریق بود و باعث شده بود که خبرهای جعلی، زرد و واقعی باهم ادغام شوند، ما در نظر داشتیم که چگونه می توانیم هم حق خبرگذاری ها حفظ شود و هم مردم خودمان رو عادت بدهیم از پایگاه های خبری معتبر خبرهای رو دریافت کنند.

هدف سایت آخرین اخبار آنلاین شهرستان های اوز، گراش، لارستان و خنج  ایجاد هماهنگی در بین خبرگزاری ها و ساخت پایگاه برای معرفی به مردم عزیز خودمان بود. سایت های زیادی بخصوص دولتی در شهر اوز راه اندازی شد و به دلیل عدم استقبال مردم از وب سایت ها تعطیل شدند که این روش که دفتر آفتاب اجرایی کرده باعث می شود تمام وب سایت های رسمی و خبری منطقه بتوانند در اطلاع رسانی بهترین عملکرد رو داشته باشند.

سمیره مولوی افزود: علاقمندان ۴ شهرستان می توانند بدون وارد شدن به سایت های خبری فقط با ورود به سایت (http://news.ievaz.ir) از تمام خبرگزاری های دیگر مطلع شوند، این خبرگزاری هر ۱۵ دقیقه یک بار آپدیت می شود.

گفتنی است که کار دفتر خدمات دیجیتال مارکتینگ آفتاب در این زمینه ستودنی است.

برای مشاهده از آخرین اقدامات دفتر آفتاب اوز می توانید به وب سایت هایievaz.ir  و   elarestan.ir

مراجعه کنید. قطعاً با حمایت شما عزیزان می توان این خبرگزاری ها رو هوشمندتر کرده و باعث شویم که خبرها براساس دسته بندی و میزان علاقه هرکسی برای شخص نمایش داده شود. مولوی با اشاره به اینکه این اقدامات در گرو حمایت شماست گفت: از ما حمایت کنید تا منتظر ایده های بعدی از جمله اولین سامانه آنلاین اخبار فوتی ها و مناسبت ها و دیگر برنامه ها باشید.

اولین برنامه دفتر دیجیتال مارکتینگ آفتاب اپلیکیشن اوز مارکت با (برند حجره) در کافه بازار می باشد.

دومین برنامه ما دفترچه تلفن، ۱۱۸ آنلاین رونمایی شد که با استقبال خیلی خوب همشهریان روبرو شده است.

همچنین شما عزیزان هم می توانید با نصب اپلیکیشن به تمام خبرهای منطقه سریع دسترسی پیدا کنید. لینک دانلود مستقیم اوز مارکت http://ievaz.ir/app/evaz.apk


1 دیدگاه

  1. با سلام
    با تشکر از خبرگذاری پسین اوز آقای خضری و پرسنل محترم بابت پوشش خبری دفتر افتاب که واقعا جای زحمات خانم مولوی در این یک دهه خدمت در شهر رو داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد