ارائه خدمات رایگان«ارتقاء سلامت» در بیمارستان امیدوار اوز


🏷به گزارش پسین اوز وبه نقل از روابط عمومى بیمارستان امیدوار اطلاع کلیه همشهریان گرامی میرساند:
درمانگاه «ارتقاء سلامت» بیمارستان امیدوار اوز,روزهای شنبه,یک شنبه و دوشنبه از ساعت ۸ الی۱۳ به صورت *رایگان* پذیرای عموم مراجعه‌کنندگان میباشد.

🔸در این درمانگاه,آموزش‌های مرتبط با فشارخون، دیابت و مراقبت‌های پرستاری در بیماران دیابتی، نحوه کنترل قند خون و آموزش کار با گلوکومتر، به صورت رایگان ارائه می‌شود.

🔹تمامی خدمات ارائه شده در این درمانگاه رایگان بوده و علاوه‌بر این ,مشاوره تغذیه دو بار در سال،انجام آزمایشات یک بار در سال،ویزیت متخصص داخلی وقلب دو بار در سال برای بیماران تحت پوشش این درمانگاه رایگان است.

📞شماره تماس درمانگاه ارتقا سلامت بیمارستان امیدوار اوز ٠٧١۵٢۵١۵٧٠٠


2 دیدگاه

  1. دبیر. باز نشسته. بومی

    ابنشالله به زودی. شبکه بهداشت. ودرمان. در شهرستان. اوز. مستقر. میشود. وامور. بهداشت. ودرمان. منطقه با. بودجه. واعنبارات. بیشتر. رونق. میگیرد. وبیمارستان. باسابقه. اوز. به شرایط. بهتر. خود. ارتقا. پیدا میبکند

  2. عدم پرداخت تعرفه تبلیغات اینترنتی در دوره کرونا
    سایت نیازمندی ها و آگهی تبلیغات دات نت در نظر دارد تا پایان شیوع ویروس کرونا ، خدمات و امکانات سایت را جهت بهبود کسب و کارها و مشاغل مختلف به صورت رایگان با هدف سود و فروش بیشتر بنگاه های اقتصادی ریز و درشت ارائه دهد . از این رو ثبت تمامی آگهی های ویژه و طلایی در این دوره به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد .
    http://www.tablighat.net

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد