اطلاعیه بخشداری مرکزی شهرستان اوز در خصوص ثبت‌نام از داوطلبین عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی

با توجه به شروع ثبت‌نام از داوطلبین عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا، به اطلاع مردم شریف روستاهای بخش مرکزی می رساند :
در این دوره ثبت‌نام داوطلبین محترم به صورت غیر حضوری نیز قابل انجام است و داوطلبین گرامی می توانند به *چهار* روش زیر اقدام نمایند:

١_ ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhaabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره V.KESHVAR.

٢_ ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی کامپیوتر (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhaabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره V.KESHVAR.

٣_ ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت رسید چاپی ممهور به مهر آن دفتر و همچنین دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره V.KESHVAR.

۴_ ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری از ساعت ٨ تا ١۶ و دریافت رسید ثبت‌نام

لازم به ذکر است ثبت‌نام حضوری از داوطلبان، در محل سالن اجتماعات طبقه همکف فرمانداری شهرستان اوز، دهیاری روستای فیشور و دهیاری روستای کهنه قابل انجام است.
داوطلبان ثبت‌نام حضوری انتخابات شورای اسلامی می توانند جهت هماهنگی بیشتر با کارشناسان انتخابات بخش مرکزی به شماره های ذیل تماس حاصل نمایند :
آقای محمدحسن مخفی – بخشداری مرکزی ٠٩١٧٣٨٣۴١٠٢
آقای مهران سلیمانی – دهیاری روستای فیشور
٠٩١٧١٨١١٣۶۶
آقای مهرام وطن خواه – دهیاری روستای کهنه ٠٩٣۶٣٩۶٢۶٣۶


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد