اطلاعیه واگذاری زمین در روستای کهنه قدیم مرحله دوم

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط زمین در روستای کهنه اوز می رساند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز در نظر دارد به افراد با شرایط و مدارک ذیل از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۴ تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۰ با رعایت اولویت های اعلامی نسبت به ثبت نام جهت واگذاری زمین اقدام نماید.


متقاضیان می بایست در تاریخ های ذکر شده به دفتر پیشخوان روستای کهنه مراجعه و نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط ذیل اقدام نمایند.
توجه: متقاضیان با ارائه مدارک وثبت نام اولیه در دفتر پیشخوان واجد شرایط ثبت نام نبوده و بعد از بررسی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اخذ استعلامات لازمه نتیجه نهایی اعلام می گردد.
شرایط:
بومی بودن و یا دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه سکونت دائم و پیوسته در روستا.
نداشتن مالکیت زمین با کاربری مسکونی و یا واحد مسکونی –عدم استفاده از تسهیلات دولتی شامل وام مسکن، مسکن مهر یا طرح اقدام ملی مسکن.
داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران با ارائه مدارک لازم.
متقاضیان ذکور(آقا) متأهل یا سرپرست خانوار (اولویت اول)
متقاضیان ذکور مجرد بالای ۲۵ سال و متقاضیان اناث بالای ۳۵ سال (در صورت اخذ مجوز از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ) (اولویت بعدی)
متقاضیان اناث (خانم) مطلقه و سرپرست خانوار به دلیل فوت همسر (مشروط به دارابودن شرایط دیگر واگذاری)
سپردن تعهد برای اخذ پروانه و اتمام سفت کاری ساختمان و نصب در و پنجره ظرف مدت ۲۴ ماه پس از تحویل زمین و ایجاد تاسیسات زیربنایی صرفا شبکه آب و برق و راه دسترسی در حد ساب بیس.
مدارک لازم:
درخواست کتبی متقاضی
گواهی شورای اسلامی یا دهیاری و یا بخشداری مبنی بر سابقه سکونت و نیز نداشتن زمین و واحد مسکونی
تصویرشناسنامه (تمام صفحات )و کارت ملی متقاضی (پشت و رو ) به همراه اصل مدارک.
تصویر شناسنامه و کارت ملی همسر و افراد تحت سرپرستی متقاضی به همراه اصل مدارک
ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران برای متقاضیان دریافت تخفیف بهای زمین.
ارائه گواهی سرپرستی خانوار توسط متقاضیان اناث (خانم) سرپرست خانوار از مراجع قضائی.
تعهدنامه اخذ پروانه و اتمام سفت کاری ساختمان و نصب در و پنجره ظرف مدت ۲۴ ماه پس از تحویل زمین و ایجاد تأسیسات زیربنایی (صرفاً شبکه آب و برق)
روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد