اعتبارات تحقق یافته بخش بیدشهر به ۲۹ میلیارد ریال رسید

بخشدار بیدشهر اوز طی گزارشی در پایان دهۀ کرامت، اعتبارات عمرانی محقق‌شده در این بخش را بالغ بر ۲,۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان عنوان کرد.

   به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی بخشداری بیدشهر، علی رام‌برزین ضمن تبریک میلاد خجستۀ امام رضا (ع) و دهۀ کرامت و با بیان این مطلب، خبرهای خوبی در حوزۀ اعتبارات عمرانی بخش بیدشهر به اطلاع مردم رساند.

 وی تصریح کرد: تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری اعتبارات عمرانی محقق‌شده مبلغ خوبی بوده که از سه منبع «اعتبارات توازن»، «۳درصد نفت و گاز» و همچنین «اعتبارات دفتر نماینده  محترم مجلس» تأمین شده‌است.

رام‌برزین مجری طرح‌های تصویب‌شده را بنیاد مسکن شهرستان اوز عنوان کرد و افزود: در دهستان بیدشهر ۸۸۵ میلیون، روستای هود ۷۶۰ میلیون، دهستان قلات ۶۴۰ میلیون، روستای هیرم ۴۰۰ میلیون و در روستای اسلام‌آباد یکصد میلیون تومان محقق شده که تاکنون اختصاص یافته‌است.

بخشدار بیدشهر با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به دوره‌های گذشته و  با توجه به شرایط اقتصادی کنونی بسیار خوب بوده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بنیاد مسکن استان پیمانکارِ همۀ طرح‌های عمرانی و راه‌سازی مشخص و مناقصۀ آنها نیز برگزار شده‌است.

وی افزود: در دهستان بیدشهر پل بین شهرک و بافت قدیم، در روستاهای هود، قلات و هیرم آسفالت معابر، و در اسلام‌آباد زیرسازی معابر مشمول این بودجه‌ها قرار گرفته و به‌زودی کار اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

رام‌برزین ضمن قدردانی از فرماندار اوز، مدیر بنیاد مسکن شهرستان و  استان و نماینده مردم در مجلس، دربارۀ دیگر روستای این بخش، یعنی گلار، هم اظهار داشت: در این روستا با توجه به اینکه فاقد طرح عمرانی کددار بوده، از اعتبارات مذکور مبلغی تخصیص نیافته اما به‌زودی از سوی بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی استانداری بودجۀ خوبی برای مردم شریف گلار در نظر گرفته می‌شود.

بخشدار بیدشهر در پایان گزارش خود، از مدیران سازمان برنامه و بودجه و معاونت عمرانی استان نیز تشکر کرد و پیگیری و تلاش آنان برای تحقق بودجه‌های یادشده را ستود.


1 دیدگاه

  1. آقای رام برزین خسته نباشی ، الحمدالله بخش بیدشهر آباد است سعی کن از این بخش الگو استانی بسازی روستاها کنار هم تعداد کم جاده آسفالت است اصلا قابل مقایسه با سایر بخش ها نیست فقط حرکت می خواهد . از زمانتاسیس بخش تا حالا ۳ بخشدار عوض شده باید ثبا داشت وکار مخلصانه کرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد