اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از فرماندار شهرستان اوز به دلیل افزایش ناگهانی بیماری کرونا، تمهیداتی سختگیرانه در حال اجراست.

علی اصغر علی پور از ۹۶ مورد جریمه ۲۰۰هزار تومانی خودروها و بازداشت ۲ نفر از گردانندگان مراسم در هفته پیش در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر بررسی دقیق و جمع بندی وضعیت شیوع کرونای انگلیسی در سراسر کشور و استان های هم جوار در ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی ملی کرونا در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: تاکنون هیچ موردی از آلودگی به ویروس کرونا جهش یافته موسوم به انگلیسی در این شهرستان مشاهده نشده است. وی به مردم هشدار داد که با توجه به مشاهده کرونای انگلیسی در روستاهای همسایه، مشاهده و انتقال این ویروس به شهرستان دور از انتظار نیست.

بنابراین از مردم درخواست می شود، که دستورالعمل های بهداشتی را بطور دقیق رعایت کرده تا مانع از زنجیره سرایت ویروس شود. فرماندار اضافه کرد با توجه به وضعیت موجود، سهل انگاری از هیچ مسئولی در مقابله با کرونا قابل قبول نیست.

وی منع تردد در سطح شهرستان اوز از ساعت ۹ شب تا سه بامداد را تاکید کرد و گفت: در روستای فیشور منع تردد از ساعت ۸شب اعمال می شود. برگزاری آیین های عروسی، عزاداری همچنان ممنوع است و از شهردار، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاها درخواست کرد با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و شبکه بهداشت و درمان باید شهرستان را در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد