افتتاح استادسرای دکتر عبدالحمید سیفائی در دانشکده بهداشت اوز

طی آیین ویژه‌ای استادسرای مرحوم دکتر عبدالحمید سیفائی در دانشکده بهداشت اوز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز، با حضور اعضای هیات امنای دانشکده، خیرین و مسئولان، استادسرای دانشکده بهداشت که با مشارکت دانشکده علوم پزشکی لارستان و بانوان نیکوکار صالحه و طیبه سیفائی ساخته شده است در روز یکشنبه ۱۴ اسفند به بهره برداری رسید.

محمود خدادوست رئیس دانشکده بهداشت به طور اختصار فعالیت‌های این دانشکده را برشمرد و از راه اندازی سلف سرویس و بوفه دانشجویی که در روند تردد دانشجویان بسیار موثر بوده است سخن راند و گفت: فضای سبز با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی صورت گرفته است.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز طی سخنانی کوتاه از دانشکده بهداشت به عنوان یک ظرفیت علمی شهرستان نام برد و گفت: نقش خیرین و فرهیختگان در ساخت، تجهیز و نگهداری دانشگاه های اوز به ویژه دانشکده بهداشت بسیار تاثیرگذار و روشن است و از رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی درخواست توجه بیشتر برای توسعه دانشکده بهداشت کرد.

محسن سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان مسیر طی شده برای دانشکده بهداشت اوز را موفقیت آمیز نامید و اظهار داشت: می طلبد که هیات امناء، خیرین و مردم فرهنگی اوز این مسیر را ادامه دهند.

خدیجه میرزاده و مهسا محبی دو تن از شهروندان اوز، عبدالعزیز بهروزیان، محمد محمودی، خدیجه فقیهی نژاد، شریف بازرگانی و طیبه سیفائی در این نشست ویژگی های عبدالحمید سیفائی را ستودند و از صفات نیک و بشردوستانه وی تجلیل کردند.

در پایان ساختمان استادسرا مرحوم دکتر عبدالحمید سیفائی در ضلع غربی محوطه دانشکده در ۲ طبقه با ۵۲۰ مترمربع زیربنا و ۸ واحد یک خوابه که با هزینه ای حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی لارستان و بانوان نیکوکار صالحه و طیبه سیفائی ساخته شده بود با قطع نوار توسط بانو طیبه سیفائی یکی از بانوان نیکوکار شهر اوز افتتاح و آماده بهره برداری شد.

شریف بازرگانی نماینده خیرین گفت: با افتتاح این استادسرا مشکل ایاب و ذهاب و اسکان اساتید این دانشکده برطرف می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد