افتتاح دفتر نظام مهندسی کشاورزی شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز صبح امروز طی آیین ویژه ای دفتر نظام مهندسی کشاورزی افتتاح و آماده انجام امور مربوطه شد.
مهندس محمد جواد احمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در آیین افتتاح گفت: در این شهرستان برای انجام امور کشاورزی و منابع طبیعی و به ویژه در راستای تحقق شعار «مانع زدایی ها، تولید و پشتیبانی ها» این دفتر شروع به کار کرده است. یکی از اهداف این سازمان فراهم آوردن حضور کارشناسان متخصص در واحدهای تولیدی به منظور بالا بردن کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی است.


احمدی با بیان اینکه با هماهنگی و فعالیت نماینده مردم در مجلس فرماندار وشورای شهرستان توانستیم، زیرساخت‌های اولیه را در شهرستان اوز توجیه و این دفتر به یاری خدا امروز افتتاح می‌شود. امید است سرمایه‌گذاران در طرح های تولیدی گلخانه و غیره وارد شده و تولیدات خویش را صنعتی کنند.
حسین وطن دوست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اوز ضمن تبریک افتتاح این دفتر گفت: نظام مهندسی کشاورزی بازوی توانا برای حمایت از کشاورزان است و بعضی از وظایف جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار می شود. وی افزود: از سال ۱۳۸۰ این سازمان شروع به کار کرده است و عملکرد خوبی داشته است.
سینا آقایاری بخشدار مرکزی شهرستان اوز گفت: امید است این دفتر بتواند مشکلات کشاورزان را از طریق قانونی حل کند و شاهد پیشرفت کشاورزی در شهرستان باشیم.
جعفر راستگو رئیس شورای شهر و شهرستان از پیگیری‌های محمد جواد احمدی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ،نماینده مجلس، استاندار و فرماندار در تاسیس این دفتر سپاسگزاری کرد و اظهار داشت: شورای شهر و شهرستان آماده همکاری و خدمت گذاری برای توسعه کشاورزی در شهرستان هستیم.
نوید خادم پور رئیس دفتر نظام مهندسی کشاورزی شهرستان اوز ضمن معرفی خاطره حاجی پور به عنوان کارشناس گفت: وظیفه این دفتر تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش، گسترش فناوری جدید در کشاورزی، تلاش در جهت حفظ و پایداری محیط زیست و منابع پایه تجدید شونده (آب، خاک و طیور دام و غیره)، تلاش در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی، نظارت بر حسن اجرای وظایف فنی و حرفه ای کشاورزان و مشاوران، حمایت از تشکل های صنفی و تولیدی بخش کشاورزی و دامداری و کمک به صدور خدمات کشاورزی به خارج از کشور است.


در آیین افتتاح، محمد جواد احمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان، نوروزی رئیس دامپزشکی، حسین وطن دوست مدیر جهاد کشاورزی، اسفندیاری کارشناس، حامد مقدم کارشناس، سینا آقایاری بخشدار مرکزی، جعفر راستگو رئیس شورای شهرستان، عبدالله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف، ساسان پیرزاد، علی تیرزن، خاطره حاجی‌پور، ابراهیم احمدی مدیر پیام و احمد خضری مدیر پسین اوز حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد